Népharagot váltott ki a Bud Light új transznemű reklámarca. A 10 millió követővel rendelkező TikTok-sztár, Dylan Mulvaney férfinek született, de egy éve már nőként él... Miközben teljesen tisztában vannak azzal, hogy sok ügyfelüket ez megbotránkoztatja, ám azzal számolnak, hogy a járulékos veszteségek kisebbek, mint az elérhető haszon. A Bud Light eddig az idősebb generációt célozta termékeivel, ám most nyitnának a fiatalabb "Z" generáció felé. ( Itt azért megjegyeznénk, hogy egy szélesebb körben végzett felmérés szerint a lakosság 0,53 százaléka tartja magát transzneműnek! - napiszar szerk. ) Amúgy a termék például eddig Kid Rock kedvenc söre is volt. Most egy MP5-ös gépfegyverrel lőtt szét pár kartonnal belőle, ezzel kifejezve a véleményét a kampányról. Megjegyzés : A felháborodás mértékét azért jól jelzi, hogy a cég több telephelye kapott a múlt héten bombafenyegetést!
2023.04.16.
Kategória: Mondás, idézet
Bátor marketing fogás - vajon bejön nekik?
<iframe width="392" height="696" src="https://www.youtube.com/embed/lgv4Zs_6L_4" title="A man made a ‘woke-free’ beer after Bud Light partnered with trans TikToker Dylan Mulvaney #itvnews" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" allowfullscreen></iframe>