Ahogy a méretnél, a formáknál is fontosabb, hogy ruganyos és feszes legyen a mell. Az óriási mell csak a tévében jó!
Tesla Cybertruck v Lamborghini Urus Egy kis info a témában : Nem lehet Európában forgalomba helyezni a Tesla Cybertruckot, mivel nem felel meg az előírásoknak, és ez átalakításokkal sem orvosolható. A Totalcar szerint a legnagyobb gond a gyalogosvédelemmel adódik: a hatalmas villany-pickup élei nem kompatibilisek az európai szabályokkal. A Tesla vezető mérnöke, Lars Moravy arról beszélt, hogy a Cybertruck 1,4 milliméter vastag, rozsdamentes acél paneljeinek éleit nem lehet olyan mértékben lekerekíteni, amit az európai szabályok megkövetelnének. Emellett az autó saját tömege 3,1 tonna, ezzel elméletileg a B kategóriás jogosítvány elég lenne hozzá, de megpakolva biztosan túllógna a 3,5 tonnás megengedett össztömegen
A cég legnagyobb mennyiségben eladott terméke az utóbbi évtizedben ugyanis a 199 398 500 A számú alkatrész – ami nem más, mint egy pár kolbász, klasszikus német currywurst. De mi is az a német currywurst? Curryporral fűszerezett ketchupben tocsogó főtt virsli, sült krumplival – ez Németország egyik legnépszerűbb utcai étele. Sokan már a látványától rosszul lesznek, lenézik és proli ételnek gondolják, mások úgy tesznek, mintha megvetnék, mégis imádják, megint mások nyíltan rajonganak érte. A Volkswagen első és máig legnagyobb autógyára Wolfsburgban van, 1938-ban nyílt. Ma nagyjából 15 ezer ember dolgozik itt. Ők a gyár üzemi menzáján esznek – ilyen embertömegnél nyilván nem opció az, hogy majd mindenki kiugrik a sarki kifőzdébe, vagy a céges konyhán megmelegíti az otthonról hozott kaját ebédidőben. A gyár étkezdéjében 1973-ban vezették be a saját gyártmányú kolbászt. A saját márkás currywurst óriási siker volt a gyári munkások körében, gyorsan bekerült a cég többi autógyárának menzai kínálatába is, aztán elkezdték szupermarketekbe is szállítani és stadionokban árulni focimeccseken. Sőt, egy ideje a hivatalos német VW-márkakereskedésekben díszcsomagolású ötös pakk Volkswagen kolbászt kap ajándékba minden autóvásárló. A 2010-es évek közepére annyira népszerűvé vált a 199 398 500 A alkatrész nevet viselő kolbász, hogy évente változik, hogy darabra ebből ad-e el többet a vállalat, vagy autóból. Általában a kolbász nyer. Forrás : telex.hu