2023.02.22. Kategória: Kép
Nyelvújítás

Sziasztok! Meggyőződésem, hogy a magyar nyelv nincsen készen. Szeretném fejleszteni. Segítsetek egy poszttal kérlek. Aktuális, az építőipar kiegészítő szava lehetne, a TRÉNIUM. Szép napot, abicajos

2023.02.22. Kategória: Érdekes
1,5 milliós autóba kellett volna

Jó illatú autó egy új áráért 🙂

2023.02.21. Kategória: Videók
Az autó tulaja üzent a katalizátor tolvajoknak

#b@zdmeg #próbáldújra

2023.02.20. Kategória: Érdekes
Újrafelhasználás

2023.02.20. Kategória: Állat
Süni meglátta az újonnan elkészült tetkót

2023.02.20. Kategória: Reklám
Lábújj távtartó - megszünteti a görbeséget és a fájdalmakat (x)

Előzd meg a veszélyeket, tegyél most lábaid egészségéért, szépségéért!

A kényelmesen viselhető Toe Correctorral megelőzheted a lábujjak elferdülését, emellett már kezdődő deformáció ellen is használhatod. Legyen szó bütyökről vagy kalapácsujjról.

Már néhány hét alatt szemmel látható változást érhetsz el!

>>> Bolt felkeresése <<<

2023.02.19. Kategória: Baleset
Lehet, hogy hősünknek újra el kéne végeznie egy tanfolyamot?

Most nem kellene sokat gyalogolnia, csak pár lépés lenne...

2023.02.18. Kategória: Érdekes
Délután elvileg újra kellemes tavaszi idő várható

Már szóltak a haverok, hogy menjünk el gurulni egyet...

2023.02.19. Kategória: Érdekes
Aztakurv@ rovatunk mai nyertes képe

Újra Amerikában járunk...

2023.02.18. Kategória: Napiszar
Sziasztok!

Megjöttek az új fogkefék az óvodába 🙂

2023.02.17. Kategória: Mondás, idézet
Igyál, de ne halj bele! Így lett legenda az orosz Smirnoff vodkából

Pjotr Szmirnov a cári Oroszországban élt, írni-olvasni is alig tudott, és a semmiből indulva építette fel legendás vodkamárkáját. Amúgy ma már az egyik legnagyobb szeszipar vállalat, a brit Diageo birtokol és gyárt. De melyek voltak azok a marketingeszközök, amelyekkel Szmirnov naggyá tette vodkáját? Hősünk egyrészt kitalálta a Vodka Lightot, amely csökkentett alkoholtartalma miatt kevésbé volt ártalmas az egészségre, így az élettel még jóban lévők is vidáman nyakalhatták. Másrészt összesen 300 különböző recept alapján készült vodkát dobott a piacra, így mindenki megtalálhatta a maga kedvére való ízt. Szmirnov vodkája árát relatív alacsonyan tartotta és ügyes lobbizással még az üzletek hét órás nyitásának jogát is sikerült kivívnia, így a derék oroszok már munka előtt beszerezhették napi adagjukat. A vodkakirály nagy ötlete volt az is, hogy a "legfinomabb szesz a legtisztább vízből és a legfrissebb gyümölcsökből" jelmondattal vezette be termékét - így különböztetvén meg magát a versenytársaktól. "Az első nagy marketinges” arra is rájött, hogy a külcsínen sok minden múlik, ezért komoly pénzeket fektetett a dizájnba. Leglátványosabb dobása azonban egy olyan akciósorozat volt, amelyet ma "gerillamarketingnek" hívnak. Emberünk egy szép napon kiment a kirovi piacra, felbérelt 15 napszámost, és kiadta nekik, járják végig a kocsmákat, és fennhangon bizonygassák, hogy ők bizony csak Szmirnov-vodkát hajlandóak inni. Spontán verbuvált csapatait a kezdeti sikerek után már vonattal utaztatta, így lassanként minden lebuj a "Milyen hely az, ahol még Szmirnov-vodkát sem lehet kapni!” dörgedelemtől volt hangos. mfor.hu

2023.02.16. Kategória: Reklám
Digitális LCD rajztábla, nagy kijelzővel (x)

Kicsik és nagyok is imádják ✔ Gombnyomásra letörölhető, 8.5 collos, zöld színű kijelző ✔
Könnyen használható ✔ Rajzoláshoz, grafikákhoz, jegyzetekhez ✔
Kb. 100.000-szer újraírható ✔ Világosban is jól látható kép ✔
Szemkímélő ✔ 5-féle választható szín! ✔

>>> Érdekel, megnézem! <<<