"Mindjárt hat, és jobb lesz."
Tervezői a járművet népautónak szánták, és bizonyos értelemben azzá is vált. A legolcsóbb szovjet autó volt, amelyhez a szovjet átlagember legkönnyebben hozzájuthatott. Egyszerű és robusztus felépítése miatt a rossz minőségű szovjet utakon is nagy biztonsággal közlekedhetett. Népszerűségét növelte, hogy egyes társadalmi csoportok (például veteránok, rokkantak) számára az állam támogatta a vásárlását. A különféle kialakítású Zaporozsec gépkocsikat a ZAZ 1958-tól 1994-ig gyártotta.
Sziasztok! Ezt ma egy cég telephelyén fotóztam. Becsülendő, hogy szelektíven gyűjtik a hulladékot, de azért ezt az aprólékosságot picit túlzásnak érzem. És miért pont az Írek? 🙂 Üdv, Balu
Gyerünk, gyerünk, indul a hathengeres limbo-hintó, Aki átbújik a léc alatt, velünk jöhet. Vigyázz, lejjebb is megy még a léc, Hajolj hátra, míg földet érsz!