Végeztek egy kutatást, amiből az derült ki, hogy a kék szemű emberek jobban bírják az alkoholt...
Idén szintet lépett az egyik bécsi cukrászda... Az alkoholos és energiaitalos ízesítések mellé most elkészítették az első RÁNTOTT HÚS ízű fagyit!
Történetük : John Stith Pemberton gyógyszerész 1884-ben készített egy Pemberton's French Wine Coca névre hallgató, borból és kokainból álló italt, egy úgynevezett cocawine-t. Italát valószínűleg egy Angelo Mariani nevű korzikai vállalkozó hasonló összetételű és nagy népszerűségnek örvendő Vin Mariani-ja alapján keverte ki. 1885-ben Atlanta városa és a környező Fulton megye alkoholtilalmat vezetett be, így hát Pemberton nekiállt egy alkoholmentes, szénsavas változat kidolgozásának. Az új italt először 1886. május 8-án adták el az atlantai Jacob's Pharmacy gyógyszertárban...
Sziasztok! Ezt Kispesten láttam az Ady Endre úton. Szerintem ez az árukapcsolás sem 0% véralkoholszinttel jött létre 🙂 Szép napot!
Los Angeles — Hiába volt a 80-as évek legjobban fizetett sorozatsztárja és szívtiprója A nagy sikerű Airwolf sorozat helikopterpilótája már pályája csúcsán a kábítószerek és az alkohol rabja lett, egy 1996-os autóbaleset pedig végleg véget vetett az aranyéletnek. Vincent 3 nyakcsigolyáját törte el, s a sérülésben a hangja is eltorzult, ami csak tovább rontott a drogok miatt eleve súlyos állapotán. 2012-ben aztán végképp megpecsételődött a sorsa, amikor egy fertőzés miatt amputálni kellett a jobb lábát térd alatt, majd később egy újabb darabot kellett levágni belőle.
Etil-alkohol-mentes formulájának köszönhetően nyugtatja és ápolja a borotválkozás alatt a bőrt.
Pjotr Szmirnov a cári Oroszországban élt, írni-olvasni is alig tudott, és a semmiből indulva építette fel legendás vodkamárkáját. Amúgy ma már az egyik legnagyobb szeszipar vállalat, a brit Diageo birtokol és gyárt. De melyek voltak azok a marketingeszközök, amelyekkel Szmirnov naggyá tette vodkáját? Hősünk egyrészt kitalálta a Vodka Lightot, amely csökkentett alkoholtartalma miatt kevésbé volt ártalmas az egészségre, így az élettel még jóban lévők is vidáman nyakalhatták. Másrészt összesen 300 különböző recept alapján készült vodkát dobott a piacra, így mindenki megtalálhatta a maga kedvére való ízt. Szmirnov vodkája árát relatív alacsonyan tartotta és ügyes lobbizással még az üzletek hét órás nyitásának jogát is sikerült kivívnia, így a derék oroszok már munka előtt beszerezhették napi adagjukat. A vodkakirály nagy ötlete volt az is, hogy a "legfinomabb szesz a legtisztább vízből és a legfrissebb gyümölcsökből" jelmondattal vezette be termékét - így különböztetvén meg magát a versenytársaktól. "Az első nagy marketinges” arra is rájött, hogy a külcsínen sok minden múlik, ezért komoly pénzeket fektetett a dizájnba. Leglátványosabb dobása azonban egy olyan akciósorozat volt, amelyet ma "gerillamarketingnek" hívnak. Emberünk egy szép napon kiment a kirovi piacra, felbérelt 15 napszámost, és kiadta nekik, járják végig a kocsmákat, és fennhangon bizonygassák, hogy ők bizony csak Szmirnov-vodkát hajlandóak inni. Spontán verbuvált csapatait a kezdeti sikerek után már vonattal utaztatta, így lassanként minden lebuj a "Milyen hely az, ahol még Szmirnov-vodkát sem lehet kapni!” dörgedelemtől volt hangos. mfor.hu