- Na jó, de csak egyet iszunk... Én, hajnali 3-kor a bankautomatánál!
- A nők 10%-a vihető ágyba az első randin. - A férfiak 20%-a szeretkezett már extrém helyeken. - A nők 36%-a napozik meztelenül. - A nők 45%-a előnyben részesíti a kék szemű, szőke férfiakat. - A nők 46%-a megtapasztalta már az anális szexet. - A nők 70%-a a reggeli szexet részesíti előnyben. - A férfiak 80%-a nem létesít homoszexuális kapcsolatot. - A nők 90%-a szeretne erdőben szeretkezni. - A nők 99%-a még soha nem szeretkezett irodában. Következtetés: - Statisztikailag sokkal nagyobb esélyed van arra, hogy egy idegen nőt korán reggel az erdő közepén anális szexben részesíts, mint arra, hogy a munkaidő letelte után az irodában kapd el a kolléganődet. Tanulság: - Ne maradj bent munka után, semmi jó nem sül ki belőle! Következtetés: - A sikeres férfi foglalkozása tehát erdész vagy vadász.
A "G" a gravitáció szóból származik; ez a Föld tömegvonzása, mely mindannyiunkra hat, értéke tengerszinten 9.81 m/s2 Utóbbi felel meg 1G-nek, ekkor testtömegünk pont annyi, mint amit otthon, közönséges személymérlegünkről leolvashatunk. A G-hatások alapvetően az érrendszerben lévő véreloszlást változtatják meg. Minél nagyobb G-hatás éri a pilótát, annál jelentősebb ez a változás, annál nagyobb terhelés szorongatja valahol a véredények falát. A látás elszürkülése 4G terhelés körül kezdődik. 4.7G körül a látótér a retina megfelelő vérellátásának súlyosbodó zavara miatt már elfeketedhet (blackout). Ekkor a pilóta még tudatánál van, de az agy elégtelen vérátáramlása okán már a mozgáskoordinációja is akadozhat. 5.4-5.5G terhelésnél eszméletvesztés következhet be, mely akár másodpercekig eltarthat, a feleszmélés utáni megfelelő tájékozódóképesség visszanyeréséhez szükséges időről már nem is beszélve. Forrás : orvosiLexikon.hu