Los Angeles — Hiába volt a 80-as évek legjobban fizetett sorozatsztárja és szívtiprója A nagy sikerű Airwolf sorozat helikopterpilótája már pályája csúcsán a kábítószerek és az alkohol rabja lett, egy 1996-os autóbaleset pedig végleg véget vetett az aranyéletnek. Vincent 3 nyakcsigolyáját törte el, s a sérülésben a hangja is eltorzult, ami csak tovább rontott a drogok miatt eleve súlyos állapotán. 2012-ben aztán végképp megpecsételődött a sorsa, amikor egy fertőzés miatt amputálni kellett a jobb lábát térd alatt, majd később egy újabb darabot kellett levágni belőle.
A tökéletesség fogalma sokak szerint nem is létezik, de az biztos, hogy ha a testről vagy az arcról van szó, akkor bizonyos arányokat látnak szépnek az emberek, egyszerűen azért, mert azt találják harmonikusnak. A Kenti Egyetem tudósai ugyanis hosszas vizsgálódások során kiderítették, hogy milyen női arcot tartanak a legvonzóbbnak a férfiak. A legapróbb vonásokra odafigyelve kérdezték őket, aztán pedig összesítették az eredményt, ami valószínűleg sokak számára meglepő lesz. Kiderült például, hogy nem a kék szem a nyerő, és az is, hogy a nők szemöldökének formája, sőt, még az orruk és az álluk alakja is számít. - A mandula alakú, barna szemek a legcsábítóbbak ( lásd.: Mila Kunis ) - A telt ajkakat tartják a legvonzóbbnak ( lásd .: Rosie Huntington ) - Ha szemöldökről van szó, egyértelműen a magasan íveltre szavaztak ( lásd.: Palvin Barbi ) - A szépen ívelt, nem túl hegyes állvonal is a tökéletes nő arcának jellemzője ( lásd.: Lily Collins ) - Az arcformák közül pedig a szív alakút tartották a legszebbnek ( lásd.: Reese Witherspoo ) - A hajszínben pedig a sötétbarna győzött ( lásd.: Eva Longoria ) Íme a kutatók által a pasik véleménye alapján megalkotott tökéletes arc : Megjegyzés : A képen szereplő arc egyébként állítólag az Oscar-díjas amerikai színésznőre, Jennifer Lawrence-re hasonlít a legjobban...
Emberünk úgy tett mintha vásárolni szeretne, majd azt mondta az eladónak, hogy le szeretné fényképezni a tálcán lévő ékszereket. Az eladó ezt nem engedte neki, ekkor a férfi hirtelen belemarkolt a láncokba, és 12 darab, csaknem 3 millió forint értékű arany nyakláncot megfogva kirohant az üzletből...
Az érzelmeken alapuló marketing évtizedek óta vezető stratégia. Ezt teszi mindenki, akár kicsiben, akár nagyban gondolkodik. Szavakat, mondatokat talál ki annak érdekében, hogy megjegyezhető, szerethető, és felejthetetlen legyen. Cliff Dickens grafikus megunva az évek óta egyre nagyobb arányban terjedő hazugságokra épülő reklámszlogeneket, megalkotta a márkához illő, igazságtartalommal felruházott szlogeneket. Ezeket sokszor a márkához kapcsolódó saját tapasztalata, sok esetben pedig mások véleményére építve alkotta meg.