Az érzelmeken alapuló marketing évtizedek óta vezető stratégia. Ezt teszi mindenki, akár kicsiben, akár nagyban gondolkodik. Szavakat, mondatokat talál ki annak érdekében, hogy megjegyezhető, szerethető, és felejthetetlen legyen. Cliff Dickens grafikus megunva az évek óta egyre nagyobb arányban terjedő hazugságokra épülő reklámszlogeneket, megalkotta a márkához illő, igazságtartalommal felruházott szlogeneket. Ezeket sokszor a márkához kapcsolódó saját tapasztalata, sok esetben pedig mások véleményére építve alkotta meg.
A szépség az egyik legjobban devalválódó befektetési eszköz A hamvas szépség ugye köztudottan csökken az évek előrehaladtával, és igazából nincs az a plasztikai vagy egyéb szépészeti beavatkozás, amely az embert újra 18 évessé varázsolja. Ellenben ebből a korosztályból mindig Dunát lehet rekeszteni, bőven van utánpótlás, az idő előrehaladtával egyre gazdagabb eltartó lehetőségei csak bővülnek, míg valami olyanért fizet, amely rohamosan veszít az értékéből. És egyébként az ember a szép, de már régi sportautóját is lecseréli olykor egy újabb modellre, nemde? Feljebb lépni a ranglétrán nehéz meló A legtöbb aranyásóból nem lesz feleség, és ez teljesen független a beültetett implantátumok számától. Mivel az önképzés korántsem nyomott ennyit a latban, a legtöbben nyilvánvalóan intellektuálisan nem ütik meg azt a szintet, hogy sokáig érdekesek tudnának maradni. Az Instagram népszerű, a luxuséletet nem tudjuk miből élő globális influenszerei közt kevés a hivatalos barátnő és feleség – ami persze abból is fakad, hogy eme pozíciók sokszor már foglaltak, és nem olyan egyszerű, hanem egyenesen lehetetlen kiütni onnan a delikvenseket, hiszen egy feleségnek, anyának nem lehet az az egyetlen tudománya, hogy jól néz ki és jó az ágyban. A férfiak zöme egyszerűen nem ezt keresi elsősorban, amikor családalapításra kerül a sor, ez pedig evolúciós berögződés, nincs mit tenni. Forrás : index.hu
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) elnöke rendeletet adott ki a „Hunyadi János aranyforintja” nevű, 50 ezer forintos címletű arany emlékérme kibocsátásáról. Forrás : Index.hu
Lakatos Levente riportja Kiara Lord ( 30 ) felnőtt filmes színésznővel YouTube komment : "Tényleg értelmes /aranyos. Én nem ismertem a hölgyet. Köszi Levente, már töltöm is le a filmjeit"