Péntek reggel egy rövid ideig elérhetetlen volt a Facebook Los Angeles környékén. Az ottani seriffhivatal egyik őrmestere pedig kiírta Twitterre, hogy ha lehet, az emberek ne hívják fel ezért a 911-et, mivel ez nem rendőrségi ügy. Többen érdeklődtek nála, hogy tényleg ez történik-e?! "Igen, sajnos rendszeresen keresnek bennünket, ha nem megy a kábeltévé otthon vagy szarakodik a net, mert az emberek azt gondolják, hogy ezt a rendőrök irányítják..."
A Darwin-díj egy olyan „kitüntetés”, amelyet azoknak az elhunyt embereknek ítélhetnek meg, akik valami különösen buta, ügyetlen módszerrel próbáltak egy számukra érdekes célt elérni, és ez az életükbe került. A nevét onnan kapta, hogy ezek az emberek Charles Darwin a természetes kiválasztódásról szóló híres elmélete értelmében „szívességet tesznek” az emberiségnek azzal, hogy nem örökítik tovább ostobaságukat utódaikra...
Hogyan lett egy teljesen fölösleges ital ügyes kommunikációval
a sport nélkülözhetetlen kelléke?
A sportitalbiznisz legnagyobb kommunikációs húzása az volt, hogy elhitették az emberekkel: nem bízhatnak a saját testük jelzőrendszerében. „Amikor szomjasak vagyunk, már késő”, „a szomjúság az utolsó vészjelző, akkor már megtörtént a kiszáradás”, „lehet, hogy nem is vesszük észre, és túl keveset iszunk” ...
www.origo.hutafelspicckozelet20140728-izotonias-italok-milliardos-atveres-gatorade-lucozade-isostar.html?utm_source=origo-nyito&utm_medium=sec-5&utm_campaign=sec
Éppen egy éve történt a tragédia, amikor emberek százai rekedtek a hóviharban. Erről készült a paródia ( Készítette : Losits Robi)
Kohn elmegy apja legjobb barátjához, Grün bácsihoz. Panaszkodik neki, hogy a munkahelyén szekírozzák a kollégái. - Édes fiam, hallgasd meg az én világfelfogásomat: szerintem az emberek két csoportra oszthatóak. Az egyik felük kinyalhatja, a másik felük pedig le van szarva. Tetszik is az idea Kohnnak, de aztán megkérdezi: - Szép, szép Grün bácsi, de én mint a legjobb barátod fia, melyik csoportba tartozom? - Édes fiam, te választhatsz…
Berki azt nyilatkozta, hogy nem foglalkozik vele, hogy mi a véleménye az embereknek... Őt kizárólag a pénz érdekli és annyit elárult, hogy máris több 10 millió forintos szerződést kötött vele a Media Markt! "Mert hülye azért nem vagyok"
A Cola-Cola megelégelte, hogy folyamat fent lógnak a zemberek valamelyik közösségi oldalon és egy igazán ütős megoldást eszeltek ki a problémára.