Az ajtótól számított távolsággal exponenciálisan növekszik egyes "mesteremberek" véralkoholszintje is.
Paul McCarthy 25 méteres análdugót állított Párizs egyik legismertebb terére, amivel ismételten felborzolta a kedélyeket. A provokáció bejött, a jelek szerint azonban túl messzire ment: egy hét sem telt el, és vandálok tették tönkre a felfújható szobrot. Az egész egy ártatlan viccel kezdődött. „Eredetileg úgy gondoltam, hogy a seggdugasz alakja egy Brancusi-szobor formájához hasonlít. Aztán rájöttem, hogy inkább úgy néz ki, mint egy karácsonyfa. Mindenesetre ez egy elvont munka. Az emberek megsértődhetnek azért, mert a szobrot egy dildóval azonosítják, de számomra akkor is csak egy absztrakció marad” – nyilatkozta McCarthy a Le Monde-nak a szobor felállítását követően.
VV Rico megrángatta, torkaszakadtából üvöltözött egyik villatársával, VV Renivel, majd mindennek elhordta a lányt. VV Rico kirohanását és viselkedését egy ismert büntetőjogász és egy civil jogvédő is bűncselekménynek nevezett. Az elkövetkező hetekben szakembereket küldenek be a villába, akik azt fogják megmutatni a villalakóknak, hogy lehet a mindennapi konfliktushelyzetekben erőszakmentesen és asszertívan kommunikálni!
Tovább csúszik a Mol százhalombattai Dunai Finomítójának újraindítása, mert a legutóbbi nyomáspróbán újabb műszaki gond akadt. Korábban december másodikára, péntekre tervezték a magyar olajvállalat szakemberei a restartot, amely most már biztos, hogy ezen a héten nem történik meg. A tegnapi nyomáspróbán újabb repedést találtak a szakemberek a rendszerben, így újabb, minimum 3 napos csúszás lesz az újraindulásban.
Z generáció = 1995 és 2012 között született emberek A közösségi médiának köszönhetően már tényleg szinte bárkit bármikor elérhetünk, az ezeket a platformokat már gyerekkora óta ismerő generációt mégis sokszor a legmagányosabbként említik. A másokkal való kapcsolat szükségessége az ember veleszületett, evolúciós sajátossága. A magány és az abból eredő szorongás vagy kényelmetlen állapot akkor következik be, amikor valaki szándékot érez arra, hogy kapcsolatba lépjen másokkal, és ezt meg is akarja tapasztalni a valóságban. Egy tavalyi felmérés szerint a Z generáció (54 százalék) minden második tagja arról számolt be, hogy rendszeresen magányosnak érzi magát – ezek a számok pedig sokkal magasabbak, mint a többi generáció esetében. A közösségi média sem segít! Míg a digitális világot közösségi térnek tekintjük, az ember általában nem kapja meg azokat a mélyebb kapcsolatokat, amelyekre szüksége van a való életben. Ironikus módon ezek a platformok, amelyek célja, hogy közelebb hozzák egymáshoz az embereket, hozzájárulhatnak a magány érzéséhez és a személyes kudarctól való félelemhez, sőt fokozhatják is ezeket az érzéseket. Mindez negatívan hat a mentális egészségünkre. A közösségi média túlzott használata emellett elősegítheti az összehasonlítás gondolkodásmódjának, illetve a kétségbeesés érzésének kialakulását is. A társadalmi összehasonlítás csapdája gyorsan megkérdőjelezi az embereket saját életükkel, társas viszonyaikkal kapcsolatban, ami miatt könnyen elégedetlennek érezhetik magukat. A fiatalabb generációk számára ezért fontos nyomatékosítani, hogy amit az interneten látnak, vagy amit mások mutatnak, az nem mindig a valóság! Mivel kerülheti el a Z generáció a magány érzését? A szakértő tanácsa : Ahol csak lehet, helyezze a hangsúlyt a mély kommunikációra, és őszintén mondja el másoknak, mit érez irántuk, és mit jelentenek a számára. Arra kell törekedni, hogy minél rendszeresebben keressük fel azokat, akik közel állnak hozzánk. Forrás : Index.hu
Fotósok szokták javasolni, ha meg akarja valaki ismerni Kínát és a kínai embereket igazán közelről, akkor az szálljon fel egy vonatra az országban.