A céget Mounissa Chodieva, a londoni székhelyű, de kazah származású hölgy hozta létre.
A lényeg :
Rájött, hogy a gazdagoknak nincs kedvük a ruháikkal bajlódni, ezért a külvárosban kibérelt hatalmas raktárakban külön fénykép és lajstromszám szerint tárolnak/tisztítanak több 10.000 drága ruhát, amit az otthoni túlterhelt gardróbok már nem bírtak el
Hogy működik?
A tulaj egy iPad alkalmazás segítségével kiválasztja, hogy melyik ruhára van éppen szüksége és a londoni cég legkésőbb másnap reggelre leszállítja ( akár Amerikába is - időszűke esetén különgéppel!)
Állítólag a cannes-i filmfesztiválra érkező jetek többsége már nem is utasokat, hanem ruhákat szállít.
Ha vége a bulinak a szállodai szobában ledobod a rucit az ágyra és ők visszaszállítják a raktárba.
Ha platina szintű ügyfél vagy, akkor ezt évi 80.000 fontod ( 28 millió Ft!) bánja.
www.vaultcouture.com
Két székely fát vág az erdőben. Azt mondja az egyik: - Te, tudod-e, mi az a vagánykodás? - Nem tudom. A székely földobja a baltát, alááll, és az utolsó pillanatban ugrik el a leeső fejsze alól. - Na látod, ez a vagánykodás. A másik székelynek megtetszik a dolog, így másnap a fiával megy ki az erdőre, gondolja megmutatja, mit tanult. - Fiam, tudod-e mi az a vagánykodás? - Nem tudom. A fickó feldobja a baltát, alááll, majd amikor el kellene ugrani megbotlik, és agyonüti a balta. A fiú egyedül megy haza. Otthon kérdi az anyja: - Apád hol van? - Még kinn vagánykodik az erdőben.
A Financial Times szerint az elkövetkező 5 évben a plázák 15 százaléka bezár Amerikában, és a webáruházak térhódításával egy 50 éves sikertörténet ér gyászos véget. Míg a fejlett államokban az online kereskedelem részaránya 10 százalék körül van, addig Magyarországon ez alig 3 százalék, de a bővülés nálunk is dinamikus. 2008-ban a hazai webáruházak bevétele még csak 60 milliárd forint volt, addig 2013-ban már 200 milliárd feletti bevételt várnak. Na, mire vársz???!
Kínában az "újrahasznosított olajként" árult étkezési célú olajok nagy része a csatornák üledékéből, és vágóhídi szemétből készül. Kína élelmezési problémáira kevés szemléletesebb példa van, mint az illegális és undorító, csatornából kinyert étkezési olajé. A kínai konyhának óriási igénye van sütőolajra, ennek az ára pedig kétségkívül magas, ezért az utcai kifőzdék és lacikonyhák előszeretettel vásárolnak a feketepiacról olcsóbb, "újrahasznosított olajat". Azonban ez az olaj szó szerint szemétből készül. A begyűjtők szemetesekből, vágóhidakról és CSATORNÁKBÓL (!) gyűjtik az állati nyesedéket, hulladékot, és szilárd, vagy folyékony állagú adalékot. Ebből később főzéssel készítenek étkezési célú olajat, amit a feketepiacon árusítanak. A kifőzdék pedig ebben a folyadékban sütik az utca népének ebédjét, vacsoráját, amitől nagyon komoly betegségeket lehet szerezni.
Megdöbbentek a milánói emberek, amikor a város központjában egy tengeralattjáró jelent meg áttörve az aszfaltot! Később kiderült, hogy mindez csupán egy biztosítótársaság reklámkampánya. A kampány szlogenje : "Bármi megtörténhet"
Tegnap regisztráltam egy társkeresőre. Azt olvastam egy női magazinban, hogy a nők legjobban az őszinteséget szeretik egy férfiban, ezért az első hirdetésemet ilyen szöveggel adtam fel: "Nem akarok komoly kapcsolatot, csak egy kis szexet napközben, amíg a feleségem dolgozni van." Franc se érti a nőket, de egy választ se kaptam!
Fagyokkal jön az október Esőkkel kezdődik a jövő hét, a végén már mínusz 5 fok is lehet. U.i.: persze mindenre van megoldás:P
Csatt : 4:15-től A vétlen autós sajnos azonnal meghalt, az ámokfutó később...