- Nem hord karórát, mert ő mondja meg, mennyi az idő. - Végigvitte a Super Mario-t. Balra. - Bement az X-faktorba és kiestek a mentorok. - Megcsinálta az összes fekvőtámaszt. - Szóra bírta a Csendes-óceánt. - Betett a dvd lejátszóba egy szelet szalámit és visszanézte a disznóvágást. - Elszámolt a végtelenig. Kétszer! - Bejelentkezett a Facebook-ra, kaputelefonnal. - Visszahívta a magánszámot és felvette a nem fogadott hívást. - Elszomorított egy HappyMeal menüt - Olyan gyorsan kelt fel, hogy látta magát aludni. - Elkapta a vírust, de aztán elengedte. - Beszél braille-ül - Felidegesítette Békéscsabát. - Kitépett egy lapot a Facebookból - Hülyére vert egy okostelefont - Személyesen ismeri Columbo feleségét - Egyszer Big Mac-et kért a Burger Kingben, és kapott. #ChuckNorris
Sziasztok! Facebook-os szösszenet. Nem merem kiolvasni hangosan 🙂 Szép napot!
2012 Február Két Hummer típusú terepjáró szakadt a Balaton jegébe A szlovák rendszámú Hummer H2-kben hét, negyven körüli férfi utazott, Balatonakarattyánál szakadtak a jégbe. Az Index megtalálta az egyik Hummer tulajdonosát, de telefonon sajnos nem tudtuk szóra bírni, így nem mondhatta el, mi késztette arra, hogy a több mint 3 tonnás járművel a jégre hajtson. A tulajdonos a Facebookon viszont már szombaton kirakott egy képet a nádas mellet a jégen álló autójáról, és alá azt írta, hogy "Indulok Siófokra", "...persze a jégen..." Úgy látszik az indulással még várt két napot, hogy vastagabb legyen a jég. Az autótulajdonos egyik ismerőse a kép alatti kommentek közt úgy vélte, hogy "ha elsüllyed, jó lesz stégnek, Hummerstégnek", erre a tulaj úgy replikázott, hogy "Meg süllőfészeknek, ha elsüllyed".
A felhasználók nagy része csak visszaigazolást, nem valós kapcsolatot vagy randit keres. A Tinder társkereső alkalmazást használók közel kétharmada már kapcsolatban él, sőt a többségük nem is akar randizni – derül ki egy friss, 1400 fő bevonásával készült tanulmányból, amelyben arra voltak kíváncsiak a kutatók, hogy a társkereső applikációt milyen motivációval használják az emberek. Az eredményeik azt mutatják a Sky News szerint, hogy a többség akkor is aktív marad Tinderen, ha épp nem keres új párt vagy új randi partnert. Egyszerűen ugyanúgy rutinszerű szórakozási forrás lesz számukra a tinderezés, mint mondjuk a facebookozás vagy az instagramozás. Azért gyűjtik a lájkokhoz hasonlóan a Tinder-macheket (azaz virtuális, konszenzusos párosításokat), hogy növeljék a saját önbizalmukat. forrás : hvg.hu U.i.: Ezek után nem meglepő, hogy idehaza állítólag elég komolyan zuhan a látogatottsága...
Lényege : Havi díjért cserébe a Facebook (és az Instagram) nem jelenít meg hirdetéseket és a vállalat nem is használja fel a hirdetésekhez a felhasználó adatait.
Sziasztok! Éppen Mexikó partjainál hajózunk, szakács vagyok... Ezt a hirdetést dobta fel Facebook 🙂