2023.02.27. Kategória: Érdekes
Hősünk vajon kinek szeretett volna üzenni ezzel az alkotással?

Talán a szomszédasszonynak?

2023.02.24. Kategória: Videók
Hősünk úgy gondolta, hogy nem kell leszálkásítani magát a versenyre

2023.02.27. Kategória: Érdekes
Hősünk mindenre felkészült

Biztos, ami biztos alapon cselekszik...

2023.02.24. Kategória: Reklám
Gerincfájdalom csillapító pad (x)


Az egész napos ülés, hosszabb számítógépes használat vagy fizikai tevékenységek a gerinc és a testtartás egyensúlyhiányához vezethetnek.

Itt egy tipp aminek használatával mindössze napi 5-10 perc alatt megszabadulhatsz a kínzó hátfájástól.
Kijavítja a testtartás egyensúlyhiányát, megakadályozva az izomfáradtságot.

>>> További részletek ITT <<<

2023.02.23. Kategória: Mondás, idézet
Hősünk kissé beképzelt 🙂

2023.02.22. Kategória: Videók
Hősünk az utcán ijesztgeti a lyányokat

#jányok

2023.02.21. Kategória: Reklám
Praktikus nagy erejű 120W-os kültéri LED lámpa (x)

Különálló napelem egységgel működik, így magát a lámpát bárhova felszerelheted, a napelemet pedig úgy állíthatod be, hogy egész nap érje a fény.
A modern napelemnek hála, felhősebb időben is tud töltődni.

>>> Most 3 DB-os csomagakció! <<<

2023.02.20. Kategória: Érdekes
Vajon mi visz rá valakit arra, hogy ilyen kép készüljön róla?

Talán hősünk elvesztett egy fogadást? Nem tudni...

2023.02.19. Kategória: Baleset
Lehet, hogy hősünknek újra el kéne végeznie egy tanfolyamot?

Most nem kellene sokat gyalogolnia, csak pár lépés lenne...

2023.02.19. Kategória: Bunyó
Hősünk a mérkőzés előtti sajtótájékozatón még nagyon kemény volt

Cserébe a meccsen nagyon elverték 🙂

2023.02.18. Kategória: Videók
A kókuszvíz ugyanaz, mint a kókusztej?

Nem, a kókuszvíz a még éretlen, zöld kókuszdióban található enyhén zavaros folyadék... Most már hősünk is tudja 🙂

2023.02.17. Kategória: Mondás, idézet
Igyál, de ne halj bele! Így lett legenda az orosz Smirnoff vodkából

Pjotr Szmirnov a cári Oroszországban élt, írni-olvasni is alig tudott, és a semmiből indulva építette fel legendás vodkamárkáját. Amúgy ma már az egyik legnagyobb szeszipar vállalat, a brit Diageo birtokol és gyárt. De melyek voltak azok a marketingeszközök, amelyekkel Szmirnov naggyá tette vodkáját? Hősünk egyrészt kitalálta a Vodka Lightot, amely csökkentett alkoholtartalma miatt kevésbé volt ártalmas az egészségre, így az élettel még jóban lévők is vidáman nyakalhatták. Másrészt összesen 300 különböző recept alapján készült vodkát dobott a piacra, így mindenki megtalálhatta a maga kedvére való ízt. Szmirnov vodkája árát relatív alacsonyan tartotta és ügyes lobbizással még az üzletek hét órás nyitásának jogát is sikerült kivívnia, így a derék oroszok már munka előtt beszerezhették napi adagjukat. A vodkakirály nagy ötlete volt az is, hogy a "legfinomabb szesz a legtisztább vízből és a legfrissebb gyümölcsökből" jelmondattal vezette be termékét - így különböztetvén meg magát a versenytársaktól. "Az első nagy marketinges” arra is rájött, hogy a külcsínen sok minden múlik, ezért komoly pénzeket fektetett a dizájnba. Leglátványosabb dobása azonban egy olyan akciósorozat volt, amelyet ma "gerillamarketingnek" hívnak. Emberünk egy szép napon kiment a kirovi piacra, felbérelt 15 napszámost, és kiadta nekik, járják végig a kocsmákat, és fennhangon bizonygassák, hogy ők bizony csak Szmirnov-vodkát hajlandóak inni. Spontán verbuvált csapatait a kezdeti sikerek után már vonattal utaztatta, így lassanként minden lebuj a "Milyen hely az, ahol még Szmirnov-vodkát sem lehet kapni!” dörgedelemtől volt hangos. mfor.hu