Az érzelmeken alapuló marketing évtizedek óta vezető stratégia. Ezt teszi mindenki, akár kicsiben, akár nagyban gondolkodik. Szavakat, mondatokat talál ki annak érdekében, hogy megjegyezhető, szerethető, és felejthetetlen legyen. Cliff Dickens grafikus megunva az évek óta egyre nagyobb arányban terjedő hazugságokra épülő reklámszlogeneket, megalkotta a márkához illő, igazságtartalommal felruházott szlogeneket. Ezeket sokszor a márkához kapcsolódó saját tapasztalata, sok esetben pedig mások véleményére építve alkotta meg.
1985-ben egy drogfutárnak lezuhant a repülője, és az eltűnt kokaint megette egy fekete medve. Ez az igaz történet ihlette ezt a vad thrillert, melyben egy zsarukból, bűnözőkből, turistákból és tinédzserekből álló csoport gyűlik össze egy georgiai erdőben, ahol egy 230 kilós csúcsragadozó bődületes mennyiségű kokaint kebelezett be, és bekokózva tombolni kezd, mert még több port – és vért - kíván…