Az érzelmeken alapuló marketing évtizedek óta vezető stratégia. Ezt teszi mindenki, akár kicsiben, akár nagyban gondolkodik. Szavakat, mondatokat talál ki annak érdekében, hogy megjegyezhető, szerethető, és felejthetetlen legyen. Cliff Dickens grafikus megunva az évek óta egyre nagyobb arányban terjedő hazugságokra épülő reklámszlogeneket, megalkotta a márkához illő, igazságtartalommal felruházott szlogeneket. Ezeket sokszor a márkához kapcsolódó saját tapasztalata, sok esetben pedig mások véleményére építve alkotta meg.
A parasztparkoló mintájára itt egy kép a Timur úti kerékpárutat is érintő bontás és újraaszfaltozás jelenlegi állapotáról. A megfeszített munkálatok már inkább kettő mint egy hónapja folynak. Haladás is felmutatható, hisz pár hete friss aszfalt került az autóútra (alul). Csak valahogy a bringaútnál elfogyott a lendület. De lehet hogy az anyag és vissza is mentek utánpótlásért, csak hát messziről jöttek. Ha kiteszitek, más is meg tudja tapsolni a produkciót, nem csak akik nap mint nap élvezik. A teljes igazsághoz hozzátartozik hogy a szomszédos járdából is hiányzik 2-3m2 anyag, és valószínű nem ugyanazt az aszfaltot akarják használni mint az úthoz. Másfelől 2 hónap az 2 hónap, jár a taps. Emiatt is nem az önkorminak írtam hanem ide, jobb a nyilvánosság. Üdv, "H"