2023.03.14. Kategória: Videók
Lefújták a csajt egy adag paprika spray-vel

#tréning #edzés #kiképzés

2023.03.11. Kategória: Mondás, idézet
Ingyen cirkusz

2023.03.11. Kategória: Videók
Egy újabb vegyes válogatás

Itt is aztán van minden... Ajánljuk figyelmetekbe, a dagi csávó "fingós" produkcióját 🙂

2023.03.08. Kategória: Baleset
Újabb amatőrök merészkedtek fel a Nürburgringre

Az anyagi kár jelentős

2023.03.09. Kategória: Videók
Zombiland - A helyzet továbbra is katasztrofális 🙁

Helyszín : Kensington városnegyed, Philadelphia, USA

2023.03.04. Kategória: Kép
Napi marketing

Régen ez egyszerűen 10 volt...

2023.02.28. Kategória: Mondás, idézet
Shoppingolás - Függőség vagy hóbort?

2023.02.22. Kategória: Mondás, idézet
Amikor fingasz egy jó erőset, de a szél a haverok felé fújja

2023.02.21. Kategória: Érdekes
Falun nem kell érte fizetni, ingyé van

2023.02.17. Kategória: Kép
Napi marketing

2023.02.17. Kategória: Mondás, idézet
Igyál, de ne halj bele! Így lett legenda az orosz Smirnoff vodkából

Pjotr Szmirnov a cári Oroszországban élt, írni-olvasni is alig tudott, és a semmiből indulva építette fel legendás vodkamárkáját. Amúgy ma már az egyik legnagyobb szeszipar vállalat, a brit Diageo birtokol és gyárt. De melyek voltak azok a marketingeszközök, amelyekkel Szmirnov naggyá tette vodkáját? Hősünk egyrészt kitalálta a Vodka Lightot, amely csökkentett alkoholtartalma miatt kevésbé volt ártalmas az egészségre, így az élettel még jóban lévők is vidáman nyakalhatták. Másrészt összesen 300 különböző recept alapján készült vodkát dobott a piacra, így mindenki megtalálhatta a maga kedvére való ízt. Szmirnov vodkája árát relatív alacsonyan tartotta és ügyes lobbizással még az üzletek hét órás nyitásának jogát is sikerült kivívnia, így a derék oroszok már munka előtt beszerezhették napi adagjukat. A vodkakirály nagy ötlete volt az is, hogy a "legfinomabb szesz a legtisztább vízből és a legfrissebb gyümölcsökből" jelmondattal vezette be termékét - így különböztetvén meg magát a versenytársaktól. "Az első nagy marketinges” arra is rájött, hogy a külcsínen sok minden múlik, ezért komoly pénzeket fektetett a dizájnba. Leglátványosabb dobása azonban egy olyan akciósorozat volt, amelyet ma "gerillamarketingnek" hívnak. Emberünk egy szép napon kiment a kirovi piacra, felbérelt 15 napszámost, és kiadta nekik, járják végig a kocsmákat, és fennhangon bizonygassák, hogy ők bizony csak Szmirnov-vodkát hajlandóak inni. Spontán verbuvált csapatait a kezdeti sikerek után már vonattal utaztatta, így lassanként minden lebuj a "Milyen hely az, ahol még Szmirnov-vodkát sem lehet kapni!” dörgedelemtől volt hangos. mfor.hu

2023.02.16. Kategória: Videók
Ezt ne próbáld ki otthon 🙂

Megkóstoltak a fiúk egy surströmming konzervet, azaz erjesztett heringet. A svédek évszázadok óta erjesztéssel tartósított hala igazi különlegességnek számít. A fehérje lebontásáért (rohadásért) felelős baktériumok a húsban található cukrot savvá bontják, kialakítva a jellegzetes savanyú ízt és borzalmas szagot.