Z generáció = 1995 és 2012 között született emberek A közösségi médiának köszönhetően már tényleg szinte bárkit bármikor elérhetünk, az ezeket a platformokat már gyerekkora óta ismerő generációt mégis sokszor a legmagányosabbként említik. A másokkal való kapcsolat szükségessége az ember veleszületett, evolúciós sajátossága. A magány és az abból eredő szorongás vagy kényelmetlen állapot akkor következik be, amikor valaki szándékot érez arra, hogy kapcsolatba lépjen másokkal, és ezt meg is akarja tapasztalni a valóságban. Egy tavalyi felmérés szerint a Z generáció (54 százalék) minden második tagja arról számolt be, hogy rendszeresen magányosnak érzi magát – ezek a számok pedig sokkal magasabbak, mint a többi generáció esetében. A közösségi média sem segít! Míg a digitális világot közösségi térnek tekintjük, az ember általában nem kapja meg azokat a mélyebb kapcsolatokat, amelyekre szüksége van a való életben. Ironikus módon ezek a platformok, amelyek célja, hogy közelebb hozzák egymáshoz az embereket, hozzájárulhatnak a magány érzéséhez és a személyes kudarctól való félelemhez, sőt fokozhatják is ezeket az érzéseket. Mindez negatívan hat a mentális egészségünkre. A közösségi média túlzott használata emellett elősegítheti az összehasonlítás gondolkodásmódjának, illetve a kétségbeesés érzésének kialakulását is. A társadalmi összehasonlítás csapdája gyorsan megkérdőjelezi az embereket saját életükkel, társas viszonyaikkal kapcsolatban, ami miatt könnyen elégedetlennek érezhetik magukat. A fiatalabb generációk számára ezért fontos nyomatékosítani, hogy amit az interneten látnak, vagy amit mások mutatnak, az nem mindig a valóság! Mivel kerülheti el a Z generáció a magány érzését? A szakértő tanácsa : Ahol csak lehet, helyezze a hangsúlyt a mély kommunikációra, és őszintén mondja el másoknak, mit érez irántuk, és mit jelentenek a számára. Arra kell törekedni, hogy minél rendszeresebben keressük fel azokat, akik közel állnak hozzánk. Forrás : Index.hu
Vele senki ne akarja elhitetni a kóla-mentos szökőkutat. Majd ő megmutatja... Megmutatta 🙂
Egy kolbászkarikával szívatta meg egy trollkodó tudós az internet csillagászatra vetődő népét. Étienne Klein francia fizikus elsősorban nevelő szándékkal több ezer embert megszívatott, amikor egy kolbászkarika képét közzétéve azt állította, hogy a James Webb űrtávcső készített fotót a Proxima Centauriról a Naphoz legközelebbi csillagról. Forrás : telex.hu
Szintén egy internetes mém, amelyben egy csecsemő határozott arckifejezéssel ökölnyi homokot szorongat. 2007-ben kezdődött, és végül "Success Kid" néven vált ismertté. A kép népszerűsége arra késztette a CNN-t, hogy Sammy Grinert, a fotón ábrázolt fiút "valószínűleg az internet leghíresebb babájának" írja le.
Kyle Craven, akit általában internetes becenevén "Bad Luck Brian" ismernek. Egy amerikai internetes híresség, amely a 2012-ben a Reddit-en közzétett mindenütt elérhető fényképéről ismert, amely gyorsan népszerű mém lett...
Minap a gyerekem görögdinnyés gumicukrot akart vetetni magának. Rákeresett az interneten, ahol az első találatok között ez volt. Mondtam is neki, hogy kisfiam, ez nagyfiúknak való. Remélem, nektek azért összefut a nyál a szátokban! 🙂 Üdv, egy régi olvasótok