2023.04.10. Kategória: Érdekes
Elvitték kajálni a csajszit egy romantikus helyre

2023.04.07. Kategória: Zene
Dont vöri, van pöri!

Polgár Peti - Hun a kaja 🙂 Ez a kislány olyan zseni Koktélvirslit adok neki Addig-addig teszi-veszi Lesz belőle Debreceni

2023.04.06. Kategória: Érdekes
Uzsonnára valaki?

Sziasztok! A gyerekek táskájában bújt meg a csatolt gasztro gyöngyszem. Félreértések elkerülése végett, ez nem egy telehányt kifli, hanem az iskolai uzsonnájuk. 🙂 Üdv, Zotya

2023.03.28. Kategória: Videók
Így készül a Mekis kajád

2023.03.13. Kategória: Kép
Termékajánló pasiknak

2023.03.11. Kategória: Kép
Egy igazi rémálom

Csak kajálnak és locsognak egész nap, de egyik sem kefél 🙁

2023.03.01. Kategória: Videók
Eljött a kajálás ideje a világ leghidegebb városában, Jakutföldön

#kelet-szibéria

2023.02.28. Kategória: Kép
Egy particicának is kell kajálni valamit

2023.02.27. Kategória: Érdekes
Termékajánló

2023.02.21. Kategória: Egyéb
Leszarom, nem az én dolgom

A díj nyertesének a "munkáját" a képen láthatjátok...

2023.02.17. Kategória: Mondás, idézet
Igyál, de ne halj bele! Így lett legenda az orosz Smirnoff vodkából

Pjotr Szmirnov a cári Oroszországban élt, írni-olvasni is alig tudott, és a semmiből indulva építette fel legendás vodkamárkáját. Amúgy ma már az egyik legnagyobb szeszipar vállalat, a brit Diageo birtokol és gyárt. De melyek voltak azok a marketingeszközök, amelyekkel Szmirnov naggyá tette vodkáját? Hősünk egyrészt kitalálta a Vodka Lightot, amely csökkentett alkoholtartalma miatt kevésbé volt ártalmas az egészségre, így az élettel még jóban lévők is vidáman nyakalhatták. Másrészt összesen 300 különböző recept alapján készült vodkát dobott a piacra, így mindenki megtalálhatta a maga kedvére való ízt. Szmirnov vodkája árát relatív alacsonyan tartotta és ügyes lobbizással még az üzletek hét órás nyitásának jogát is sikerült kivívnia, így a derék oroszok már munka előtt beszerezhették napi adagjukat. A vodkakirály nagy ötlete volt az is, hogy a "legfinomabb szesz a legtisztább vízből és a legfrissebb gyümölcsökből" jelmondattal vezette be termékét - így különböztetvén meg magát a versenytársaktól. "Az első nagy marketinges” arra is rájött, hogy a külcsínen sok minden múlik, ezért komoly pénzeket fektetett a dizájnba. Leglátványosabb dobása azonban egy olyan akciósorozat volt, amelyet ma "gerillamarketingnek" hívnak. Emberünk egy szép napon kiment a kirovi piacra, felbérelt 15 napszámost, és kiadta nekik, járják végig a kocsmákat, és fennhangon bizonygassák, hogy ők bizony csak Szmirnov-vodkát hajlandóak inni. Spontán verbuvált csapatait a kezdeti sikerek után már vonattal utaztatta, így lassanként minden lebuj a "Milyen hely az, ahol még Szmirnov-vodkát sem lehet kapni!” dörgedelemtől volt hangos. mfor.hu

2023.02.16. Kategória: Mondás, idézet
Inkább legyél pocakos a kajától, mint púpos a munkától!