Ahogy közelít a nyár, már sok helyen kinyíltak, és fogadják a vendégeket a vízparti büfék, vendéglátóhelyek. Az előszezoni időszakban a CashTag stábja ezúttal a Tatai tó környékére látogatott el. A környék nagyon kedvelt pihenő hely, sokan járnak ide kikapcsolódni az egész országból. Pont ezért, a tó körül számos kisbüfé, lángosozó, pizzázó, kávézó, fagyizó nyílt. Azt néztük meg, milyen árakkal találkozunk jelenleg ezeken a helyeken, és szó lesz arról is, milyen tényezők határozzák meg az árakat jelenleg, és mi várható majd a főszezonban. De utánajártunk egy olvasónk levelének is, amiben igencsak drága, 7.000 forintos hekk árról számolt be nekünk.
Az érzelmeken alapuló marketing évtizedek óta vezető stratégia. Ezt teszi mindenki, akár kicsiben, akár nagyban gondolkodik. Szavakat, mondatokat talál ki annak érdekében, hogy megjegyezhető, szerethető, és felejthetetlen legyen. Cliff Dickens grafikus megunva az évek óta egyre nagyobb arányban terjedő hazugságokra épülő reklámszlogeneket, megalkotta a márkához illő, igazságtartalommal felruházott szlogeneket. Ezeket sokszor a márkához kapcsolódó saját tapasztalata, sok esetben pedig mások véleményére építve alkotta meg.
A bőrben ülő szőrtüszőkhöz egy-egy apró simaizom kapcsolódik. A libabőr alapvetően úgy alakul ki, hogy a hideg levegő hatására ezek a simaizmok megfeszülnek, és a szőrtüszők a bőrfelszín felé emelkednek, ettől pedig felegyenesednek a szőrszálak.