Az érzelmeken alapuló marketing évtizedek óta vezető stratégia. Ezt teszi mindenki, akár kicsiben, akár nagyban gondolkodik. Szavakat, mondatokat talál ki annak érdekében, hogy megjegyezhető, szerethető, és felejthetetlen legyen. Cliff Dickens grafikus megunva az évek óta egyre nagyobb arányban terjedő hazugságokra épülő reklámszlogeneket, megalkotta a márkához illő, igazságtartalommal felruházott szlogeneket. Ezeket sokszor a márkához kapcsolódó saját tapasztalata, sok esetben pedig mások véleményére építve alkotta meg.
Üzennék a képen látható kedves vadász kollégáknak! Amikor legközelebb a városba jönnek az erdőjáró pickup-al, előtte azért takarítsák le, mert így csöpögős véres platóval nem illik, na!
Wikipédia : A black metal a metálzene egyik alstílusa. Jellemzői a gyors tempó, a károgó ének, az erősen torzított gitárok és ezek gyors pengetése. Az előadók gyakran használnak hullasminket és művészneveket...