2023.05.15. Kategória: Mondás, idézet
Áron bá! Maga szerint mikor hazudnának kevesebbet a férfiak?

- Ez rém egyszerű, fiam... Ha a nők kevesebbet kérdeznének...

2023.05.10. Kategória: Érdekes
Kevés lóvéból akarta megoldani a dolgot

2023.05.08. Kategória: Kép
Forgalomszabályozás

Általános előírások 4. § (1) Az utak forgalmát úgy kell szabályozni (a forgalmi rendet úgy kell kialakítani), hogy a közlekedés résztvevői biztonságosan, gyorsan és zavartalanul közlekedhessenek. (5) A forgalomszabályozást a szükséges legkevesebb közúti jelzéssel kell megvalósítani.

2023.05.02. Kategória: YouTube Shorts
Kevésbé jó illatú átverések 🙂

2023.04.27. Kategória: Ismert külföldi
Havi 1 millát keres forintban Snoop Dogg főállású joint tekerője

A cigitekerő úriember 40 és 50 ezer dollár között keres évente, tehát alsó hangon 1 millió forintot visz haza a melóval havonta. A rap legenda erről egy rádióműsorában beszélt, és ott ejtette el, hogy mivel kevés ideje van, felvett egy embert teljes állásban csak arra, hogy megsodorja számára a spanglikat.

2023.04.07. Kategória: YouTube Shorts
Rendrakás időre

Van baj, nem kevés 🙂

2023.03.28. Kategória: Kép
Egy kevésbé átgondolt tábla

2023.03.13. Kategória: Érdekes
Van baj, nem kevés

2023.03.02. Kategória: Mondás, idézet
És még kevesebbet is fogyaszt

2023.02.28. Kategória: Kép
Esett náluk egy kevés hó az éjszaka

2023.02.24. Kategória: Kép
Kevesebbet kéne a Mekibe járni

2023.02.17. Kategória: Mondás, idézet
Igyál, de ne halj bele! Így lett legenda az orosz Smirnoff vodkából

Pjotr Szmirnov a cári Oroszországban élt, írni-olvasni is alig tudott, és a semmiből indulva építette fel legendás vodkamárkáját. Amúgy ma már az egyik legnagyobb szeszipar vállalat, a brit Diageo birtokol és gyárt. De melyek voltak azok a marketingeszközök, amelyekkel Szmirnov naggyá tette vodkáját? Hősünk egyrészt kitalálta a Vodka Lightot, amely csökkentett alkoholtartalma miatt kevésbé volt ártalmas az egészségre, így az élettel még jóban lévők is vidáman nyakalhatták. Másrészt összesen 300 különböző recept alapján készült vodkát dobott a piacra, így mindenki megtalálhatta a maga kedvére való ízt. Szmirnov vodkája árát relatív alacsonyan tartotta és ügyes lobbizással még az üzletek hét órás nyitásának jogát is sikerült kivívnia, így a derék oroszok már munka előtt beszerezhették napi adagjukat. A vodkakirály nagy ötlete volt az is, hogy a "legfinomabb szesz a legtisztább vízből és a legfrissebb gyümölcsökből" jelmondattal vezette be termékét - így különböztetvén meg magát a versenytársaktól. "Az első nagy marketinges” arra is rájött, hogy a külcsínen sok minden múlik, ezért komoly pénzeket fektetett a dizájnba. Leglátványosabb dobása azonban egy olyan akciósorozat volt, amelyet ma "gerillamarketingnek" hívnak. Emberünk egy szép napon kiment a kirovi piacra, felbérelt 15 napszámost, és kiadta nekik, járják végig a kocsmákat, és fennhangon bizonygassák, hogy ők bizony csak Szmirnov-vodkát hajlandóak inni. Spontán verbuvált csapatait a kezdeti sikerek után már vonattal utaztatta, így lassanként minden lebuj a "Milyen hely az, ahol még Szmirnov-vodkát sem lehet kapni!” dörgedelemtől volt hangos. mfor.hu