Sziasztok! Ez a királyi árnyékszék megalapozza a témátok trágyát... Pardon: tárgyát.
Öt, kalapáccsal és machetével felfegyverzett álarcos férfi rontott be egy üzletbe, ahonnan Rolex órákat és gyémánt ékszereket vittek el. Később elkapták és bíróság elé állították őket. Az eset még 2019-ben történt Northamptonban...
A nyílt utcán mutatta be a szöszi, hogy milyen produkcióra képes részegen... Helyszín : Manchester, Egyesült Királyság
Az oszlopsor „azért maradt bent, mert sem anyagilag, sem pedig időben nem indokolta volna a tervezés és a kivitelezés, hogy ezt a vezetéket, ezt a kábelezést ezt kitegyük. A 130 méter hosszú utcában négy villanyoszlop áll az úttest közepén. A városüzemeltetési cég szerint ezek áthelyezése több tízmillió forintba került volna. A tervek szerint ehelyett inkább kis járdaszigetek veszik majd körbe az oszlopokat, a balesetek elkerülése érdekében. Forrás : telex.hu
Kovács "Pikk Pakk" Gyula ( fehér nadrág ) vs Király "King" János Azoknak akik nem tudják : Pikk Pakk Gyula az olimpiai, világ- és Európa-bajnok magyar ökölvívó Kokó bátyja! Emberünk az alvilág verőlegénye volt, rablásért, garázdaságért, csempészetért többször is a rács mögé került...
Pjotr Szmirnov a cári Oroszországban élt, írni-olvasni is alig tudott, és a semmiből indulva építette fel legendás vodkamárkáját. Amúgy ma már az egyik legnagyobb szeszipar vállalat, a brit Diageo birtokol és gyárt. De melyek voltak azok a marketingeszközök, amelyekkel Szmirnov naggyá tette vodkáját? Hősünk egyrészt kitalálta a Vodka Lightot, amely csökkentett alkoholtartalma miatt kevésbé volt ártalmas az egészségre, így az élettel még jóban lévők is vidáman nyakalhatták. Másrészt összesen 300 különböző recept alapján készült vodkát dobott a piacra, így mindenki megtalálhatta a maga kedvére való ízt. Szmirnov vodkája árát relatív alacsonyan tartotta és ügyes lobbizással még az üzletek hét órás nyitásának jogát is sikerült kivívnia, így a derék oroszok már munka előtt beszerezhették napi adagjukat. A vodkakirály nagy ötlete volt az is, hogy a "legfinomabb szesz a legtisztább vízből és a legfrissebb gyümölcsökből" jelmondattal vezette be termékét - így különböztetvén meg magát a versenytársaktól. "Az első nagy marketinges” arra is rájött, hogy a külcsínen sok minden múlik, ezért komoly pénzeket fektetett a dizájnba. Leglátványosabb dobása azonban egy olyan akciósorozat volt, amelyet ma "gerillamarketingnek" hívnak. Emberünk egy szép napon kiment a kirovi piacra, felbérelt 15 napszámost, és kiadta nekik, járják végig a kocsmákat, és fennhangon bizonygassák, hogy ők bizony csak Szmirnov-vodkát hajlandóak inni. Spontán verbuvált csapatait a kezdeti sikerek után már vonattal utaztatta, így lassanként minden lebuj a "Milyen hely az, ahol még Szmirnov-vodkát sem lehet kapni!” dörgedelemtől volt hangos. mfor.hu