Surgosen eladom kedvenc kocsimot egy x3 fasza bmw megkimelt allapotban kilometer allas evel nem volt a regatba malacoskoca hordva minden szombaton, kivul van rajta egyket biszbasz de a bele olyan mind az elet. Nekem amiota megvan meg nem volt bajom vele ketszazezret lemenntem s olaj se volt meg cserelve s meg orokke mejen. Egyszer vot bajom a kuplungjaval s felmergelodtem s eladtam s azota a masikkal semi bajom ' az aja nem volt lekezelve soha de ezeknek nem es kel ez bmw meglehet kerdezi akarmejik szakszervizt. Egy ev garanciat sajat zsebre allom!
Drága mulatság itt hibázni :
Pl.: Daruskocsi alapdíj: 150 euró (46 ezer forint)
Baleset miatti pályazár: 1350 euró (kb. 417 ezer forint) / óra
Autómentő: 600 euró (kb. 185 ezer forint).
hu.wikipedia.orgwikiN%C3%BCrburgring
A legröhejesebb randimra a pasi egy régi Opellel érkezett, és nem engedte, hogy letekerjem az ablakot... Mondván hadd higgyék a járókelők, hogy van klíma is az kocsiban! Július közepe volt, kábé 40 fok. 🙁
Nagy melegben indultunk el bevásárolni. Ahogy bekanyarodtunk az áruház parkolójába, a kormány gömbcsuklója kiugrott. A férjem mondta, hogy amíg bevásárolok megjavítja. Ahogy kifelé toltam a bevásárlókocsit, láttam, hogy az autónk eleje fel van emelve és alatta fekszik a férjem. Kilóg a kocsi alól a két szőrös lába, és rövidnadrágjából kikandikál a szerszáma. Néhány szájtáti meg ott vigyorgott. Leguggoltam, és egy gyors mozdulattal visszapakoltam a helyére. Ahogy felálltam, ott láttam állni a férjemet az autó túloldalán...Hosszúnadrágban! Rövidnadrágban a szerelő volt... Nyolc öltéssel kellett összevarrni a homlokát, meglepetésében úgy beverte a fejét az alvázba.