A most letartoztatott 3 kínai fickó Thaiföldön tevékenykedett. 10 számítógéppel, 500 iPhone-nal és közel 350.000 (!) SIM-kártyával űzték az ipart. A három férfi nagyjából 1,3 millió forintot kapott havonta a kínai megbízó cégtől, hogy mesterségesen ontsák magukból a lájkokat, kommenteket és értékeléseket olyan termékekre, amelyeknek online értékesítését a cég egy kicsit fel akarta pörgetni... "Nyereményük" 5 év börtön lehet.
A férfi divatbemutatók csak a botrányra hajtanak Egyetlen biztos receptje van a céljuk elérésének a botrány. Amelyik divatház jobban teljesíti ezt az egy kritériumot, azzal lesz tele a sajtó és dörzsölheti a tenyerét, vakszolhatja a bukszáját a vezető tervező. Nem a potenciális vevőknek szólnak ezek a műsorok, nem kell rettegnie senkinek, hogy amit ott látott az lesz a divat. Francokat! A divatot a készítők fogják meghatározni, azokat az alapanyagokat felhasználva, amiket az elszállt fantáziájú művészek a kifutókon bemutattak. A vásárlóknak, üzleteknek szervezett bemutatók nem hír értékűek, sőt, titkosak. Erről a világról csak a bennfenteseknek van információjuk. Ott mozognak a legnagyobb pénzek, nem a divatbemutatókon. Ott válik el mit fog hordani az utca embere a következő divat szezonban. ( misteringer.hu )