Együtt repül ember, állat és gép A híres "V" alakzat A vadludak szabályos, "V" alakú kötelékrepülésének fizikai hátterét az adja, hogy a csapat minden egyes tagjának szárnycsapása az őt követő madár számára olyan légmozgást, örvénysort teremt, amely emelő hatással bír. Az így keletkező felhajtóerő és szívóhatás együttesen azt eredményezi, hogy az állatoknak kisebb erőt kell kifejteniük egy adott repülési sebesség és magasság megtartása érdekében.
Egy bizarr infó a versennyel kapcsolatban : "Az újoncoknak kötelező végrendeletet írniuk..."
A probléma abból adódott, hogy az egyik autónak elfolyt a hűtővize... 14 verda sérült meg! Ezen a pályán amúgy nem olcsó mulatság körözgetni. Természetesen van egy kötelező alapdíj, de ezen felül nem keveset kell még "kicsengetni", ha balesetet okozol. Pl.: Daruskocsi alapdíj: 150 euró (46 ezer forint) Baleset miatti pályazár: 1350 euró (kb. 417 ezer forint) / óra Autómentő: 600 euró (kb. 185 ezer forint).
Két lakótelepen összesen mintegy 1000 ember él, patkányok és szeméthegyek között.
Prabalgad erőd Egy őrtorony volt több 100 évvel ezelőtt India Mahárástra államában... 700 métert kell megtenni a csúcsig, korlát és biztosító kötél nélkül.