Ludovic Maquet Makky Lajos néven látta meg a napvilágot, 26 évesen csatlakozott a híres Francia Idegenlégióhoz. Végül 19 évet szolgált a hírhedt alakulatban, ahol a legendák szerint bűnözőkből, bajkeverőkből faragnak elit katonákat. Mi az igazság a kőkeményként kiképzésekből? Mennyire fogják szigorúan a férfiakat? És hogyan dolgozza fel egy katona a bevetések során történteket – akár azt, hogy gyerekek, nők is fognak rá fegyvert?!
Egy átfogó válogatás, a magyar YouTube helyi fenegyerekeiből, videóászaiból és telefonos betyárjaiból. Sajnos páran már "távoztak" közülük...
A cigitekerő úriember 40 és 50 ezer dollár között keres évente, tehát alsó hangon 1 millió forintot visz haza a melóval havonta. A rap legenda erről egy rádióműsorában beszélt, és ott ejtette el, hogy mivel kevés ideje van, felvett egy embert teljes állásban csak arra, hogy megsodorja számára a spanglikat.
Emile Leray egy francia villamosmérnök aki még a 90-es évek elején egy Citroen 2CV autóval, magyarul kacsakocsival vágott neki afrikának. Marokkó legdélebbi részéig jutott, itt viszont a jármű tönkrement. Emberünk azonban nem ijedt meg,12 nap alatt a sivatag közepén alap szerszámokkal az utolsó csavarig szétszedte az autót, majd egy motorkerékpárt taknyolt össze belőle. Ezzel aztán egyes legendák szerint franciaországi házáig hazamotorozott. Na nézzük ennek a MacGyver hapsinak ezt a hetedhét országra szóló kamu sztoriját.
Pjotr Szmirnov a cári Oroszországban élt, írni-olvasni is alig tudott, és a semmiből indulva építette fel legendás vodkamárkáját. Amúgy ma már az egyik legnagyobb szeszipar vállalat, a brit Diageo birtokol és gyárt. De melyek voltak azok a marketingeszközök, amelyekkel Szmirnov naggyá tette vodkáját? Hősünk egyrészt kitalálta a Vodka Lightot, amely csökkentett alkoholtartalma miatt kevésbé volt ártalmas az egészségre, így az élettel még jóban lévők is vidáman nyakalhatták. Másrészt összesen 300 különböző recept alapján készült vodkát dobott a piacra, így mindenki megtalálhatta a maga kedvére való ízt. Szmirnov vodkája árát relatív alacsonyan tartotta és ügyes lobbizással még az üzletek hét órás nyitásának jogát is sikerült kivívnia, így a derék oroszok már munka előtt beszerezhették napi adagjukat. A vodkakirály nagy ötlete volt az is, hogy a "legfinomabb szesz a legtisztább vízből és a legfrissebb gyümölcsökből" jelmondattal vezette be termékét - így különböztetvén meg magát a versenytársaktól. "Az első nagy marketinges” arra is rájött, hogy a külcsínen sok minden múlik, ezért komoly pénzeket fektetett a dizájnba. Leglátványosabb dobása azonban egy olyan akciósorozat volt, amelyet ma "gerillamarketingnek" hívnak. Emberünk egy szép napon kiment a kirovi piacra, felbérelt 15 napszámost, és kiadta nekik, járják végig a kocsmákat, és fennhangon bizonygassák, hogy ők bizony csak Szmirnov-vodkát hajlandóak inni. Spontán verbuvált csapatait a kezdeti sikerek után már vonattal utaztatta, így lassanként minden lebuj a "Milyen hely az, ahol még Szmirnov-vodkát sem lehet kapni!” dörgedelemtől volt hangos. mfor.hu
Valószínűleg a hatalmas súlyokkal végzett guggolások miatt, 10 nagy hát-és csípő műtét kellett elvégezni nála. 2021 óta őssejt kezelésekre jár, ami állítólag csodákat művel vele. „Minden alkalommal, amikor kapok egy kezelést, javulást érzek, mára a fájdalmaim majdnem elmúltak, szóval egyre jobb a helyzet.”
Egészen elképesztő, 308 000 dolláros áron kelt el egy árverésen a 2000-es Cast Away (Számkivetett) című filmben kellékként használt röplabda, Wilson.