Elég irigynek tűnik az új tag 🙂
A leendő légiósokat Guyana dzsungelének szívében találjuk, a kimerültség határán. Vajon eljutnak a képzés végére? 00:00 Az Idegenlégió hordágyösvénye 04:28 Fuss vissza a CEFE-hez 05:49 Ébredj kommandós stílusban 06:50 Liane és Pecari számok sorozata, amilyen gyorsan csak lehet 10:39 Sámuel kapitány edző 12:18 Fogj el egy smaragdfa boast 13:42 Megküzdeni az ellenféllel és kiütni 17:18 A dzsungelharc módszerei 20:51 Gerillák vs. Légionárius 25:05 Éjszakai séta 31:53 Mássz fel a víztoronyba 35:42 Ugorj le a hídról a sáros folyóba 38:03 A jaguár pálya (csoportban kell elvégezni) 43:59 A Jaguár tanfolyam utolsó gyakorlata (harci szimuláció) 49:18 A diákok megkapják a jelvényeiket
Szevasztok! Végre én is hozzá tudok járulni honlapotokhoz egy vicces rendszámmal, amit Mosonmagyaróváron lőttem. Meglepő módon nem egy fukszos kopasz állat ült bene, hanem egy konszolidált szemüveges 50-es srác. Csak így tovább! Üdv, Rajongótok
Olaszországban jártunk 1-2 éve a párommal. Van ott az autópálya mellett úgynevezett Autogrill vagy már Chefselect nevezetű shop. Ingyen lehet használni a mosdót és persze lehet költeni az euro-t !!! Itt készült a kép...Nemzetközi termék vagytok ezek szerint 🙂
Az érzelmeken alapuló marketing évtizedek óta vezető stratégia. Ezt teszi mindenki, akár kicsiben, akár nagyban gondolkodik. Szavakat, mondatokat talál ki annak érdekében, hogy megjegyezhető, szerethető, és felejthetetlen legyen. Cliff Dickens grafikus megunva az évek óta egyre nagyobb arányban terjedő hazugságokra épülő reklámszlogeneket, megalkotta a márkához illő, igazságtartalommal felruházott szlogeneket. Ezeket sokszor a márkához kapcsolódó saját tapasztalata, sok esetben pedig mások véleményére építve alkotta meg.