Olaszországban jártunk 1-2 éve a párommal. Van ott az autópálya mellett úgynevezett Autogrill vagy már Chefselect nevezetű shop. Ingyen lehet használni a mosdót és persze lehet költeni az euro-t !!! Itt készült a kép...Nemzetközi termék vagytok ezek szerint 🙂
Az érzelmeken alapuló marketing évtizedek óta vezető stratégia. Ezt teszi mindenki, akár kicsiben, akár nagyban gondolkodik. Szavakat, mondatokat talál ki annak érdekében, hogy megjegyezhető, szerethető, és felejthetetlen legyen. Cliff Dickens grafikus megunva az évek óta egyre nagyobb arányban terjedő hazugságokra épülő reklámszlogeneket, megalkotta a márkához illő, igazságtartalommal felruházott szlogeneket. Ezeket sokszor a márkához kapcsolódó saját tapasztalata, sok esetben pedig mások véleményére építve alkotta meg.
Valószínűleg a hatalmas súlyokkal végzett guggolások miatt, 10 nagy hát-és csípő műtét kellett elvégezni nála. 2021 óta őssejt kezelésekre jár, ami állítólag csodákat művel vele. „Minden alkalommal, amikor kapok egy kezelést, javulást érzek, mára a fájdalmaim majdnem elmúltak, szóval egyre jobb a helyzet.”
Felső-Ausztriában "lőttem" a képet. Pénztárca kímélő családi minibusz, munkaköri leírást tartalmazó rendszámmal. Mint utóbb kiderült, a helyi hentesé 🙂
Hőseink régi akkumulátorokat szednek szét és újítanak fel a földön ülve, mezítláb, mindenféle védőfelszerelés nélkül, miközben savakkal és ólommal dolgoznak.