2023.03.01. Kategória: Mondás, idézet
Munkakedv?

Ismerős, de már idejét sem tudom, hogy mikor volt...

2023.03.01. Kategória: Érdekes
Minőségi munka

Szeretem

2023.02.28. Kategória: Állat
Mai munkakedvem

Elképzelhető, hogy kitart péntekig 🙂

2023.02.27. Kategória: Videók
Megmosolyogtató pillanatok a munka világából 🙂

2023.02.24. Kategória: Kép
Kissé meglepődött a vámos munkatárs

2023.02.22. Kategória: Kép
Sziasztok!

Ezt Austinban (Texasban) lőttem nektek. Igényes munka 🙂 Nem sok vas van benne, cserébe üveget az üveget is szépen lefestették. Üdv, Toma

2023.02.21. Kategória: Egyéb
Leszarom, nem az én dolgom

A díj nyertesének a "munkáját" a képen láthatjátok...

2023.02.21. Kategória: Érdekes
Szép munka

#napinemszar

2023.02.17. Kategória: Videók
Péntek délután, munkából hazafelé

2023.02.17. Kategória: Videók
Véget ért a munka mára 🙂

Gabi bácsi élete...

2023.02.17. Kategória: Mondás, idézet
Igyál, de ne halj bele! Így lett legenda az orosz Smirnoff vodkából

Pjotr Szmirnov a cári Oroszországban élt, írni-olvasni is alig tudott, és a semmiből indulva építette fel legendás vodkamárkáját. Amúgy ma már az egyik legnagyobb szeszipar vállalat, a brit Diageo birtokol és gyárt. De melyek voltak azok a marketingeszközök, amelyekkel Szmirnov naggyá tette vodkáját? Hősünk egyrészt kitalálta a Vodka Lightot, amely csökkentett alkoholtartalma miatt kevésbé volt ártalmas az egészségre, így az élettel még jóban lévők is vidáman nyakalhatták. Másrészt összesen 300 különböző recept alapján készült vodkát dobott a piacra, így mindenki megtalálhatta a maga kedvére való ízt. Szmirnov vodkája árát relatív alacsonyan tartotta és ügyes lobbizással még az üzletek hét órás nyitásának jogát is sikerült kivívnia, így a derék oroszok már munka előtt beszerezhették napi adagjukat. A vodkakirály nagy ötlete volt az is, hogy a "legfinomabb szesz a legtisztább vízből és a legfrissebb gyümölcsökből" jelmondattal vezette be termékét - így különböztetvén meg magát a versenytársaktól. "Az első nagy marketinges” arra is rájött, hogy a külcsínen sok minden múlik, ezért komoly pénzeket fektetett a dizájnba. Leglátványosabb dobása azonban egy olyan akciósorozat volt, amelyet ma "gerillamarketingnek" hívnak. Emberünk egy szép napon kiment a kirovi piacra, felbérelt 15 napszámost, és kiadta nekik, járják végig a kocsmákat, és fennhangon bizonygassák, hogy ők bizony csak Szmirnov-vodkát hajlandóak inni. Spontán verbuvált csapatait a kezdeti sikerek után már vonattal utaztatta, így lassanként minden lebuj a "Milyen hely az, ahol még Szmirnov-vodkát sem lehet kapni!” dörgedelemtől volt hangos. mfor.hu

2023.02.16. Kategória: Mondás, idézet
Inkább legyél pocakos a kajától, mint púpos a munkától!