Tervezői a járművet népautónak szánták, és bizonyos értelemben azzá is vált. A legolcsóbb szovjet autó volt, amelyhez a szovjet átlagember legkönnyebben hozzájuthatott. Egyszerű és robusztus felépítése miatt a rossz minőségű szovjet utakon is nagy biztonsággal közlekedhetett. Népszerűségét növelte, hogy egyes társadalmi csoportok (például veteránok, rokkantak) számára az állam támogatta a vásárlását. A különféle kialakítású Zaporozsec gépkocsikat a ZAZ 1958-tól 1994-ig gyártotta.
Turócborkútról származik és a település szlovák nyelvű nevéről kapta a nevét. Egy 2005-ös márkaismertséget kutató felmérés alapján az országban ez a legnépszerűbb palackozottvíz-márka, a válaszadók kétharmada ismerte és 40%-a vásárolta. Frissítés : Sziasztok! Igaz, hogy magyarul így is hülyén hangzik a neve, hogy budis, de a szlovák helyesírás alapján ezt úgy kell olvasni, hogy bugyis. Ami szintén hülyén hangzik. 🙂 Üdvözlettel Lajos, Egy felvidéki olvasótok
Info a témához : 2025. január 1-jétől kivezeti a magyarországi piacról a Vodafone, a DIGI márkákat, és a társaságok ezt követően egységesen One márkanév alatt nyújtják lakossági és vállalati távközlési szolgáltatásaikat.
A 35 éves Michael Murray egy Subaru Outbacket vásárolt, de nem sokkal a távozása után máris hibákat talált az autón. Dühösen visszament az autókereskedéshez, és azt állította, mechanikailag hibás járművet adtak el neki, teljes visszatérítést követelt. A kereskedés vezetője azonban megtagadta a 4000 dolláros (körülbelül 1,5 millió forint) vételár visszafizetését. Emberünk ezután belehajtott az újonnan vásárolt Subarujával a márkakereskedésbe...