Turócborkútról származik és a település szlovák nyelvű nevéről kapta a nevét. Egy 2005-ös márkaismertséget kutató felmérés alapján az országban ez a legnépszerűbb palackozottvíz-márka, a válaszadók kétharmada ismerte és 40%-a vásárolta. Frissítés : Sziasztok! Igaz, hogy magyarul így is hülyén hangzik a neve, hogy budis, de a szlovák helyesírás alapján ezt úgy kell olvasni, hogy bugyis. Ami szintén hülyén hangzik. 🙂 Üdvözlettel Lajos, Egy felvidéki olvasótok
Info a témához : 2025. január 1-jétől kivezeti a magyarországi piacról a Vodafone, a DIGI márkákat, és a társaságok ezt követően egységesen One márkanév alatt nyújtják lakossági és vállalati távközlési szolgáltatásaikat.
A 35 éves Michael Murray egy Subaru Outbacket vásárolt, de nem sokkal a távozása után máris hibákat talált az autón. Dühösen visszament az autókereskedéshez, és azt állította, mechanikailag hibás járművet adtak el neki, teljes visszatérítést követelt. A kereskedés vezetője azonban megtagadta a 4000 dolláros (körülbelül 1,5 millió forint) vételár visszafizetését. Emberünk ezután belehajtott az újonnan vásárolt Subarujával a márkakereskedésbe...
Tegnap a szabadkai Szvetofor Orosz bevásárló központban jártam, ahol "GECI M" márkájú fehérbort árultak!
Sziasztok! Szerintem tuti a választék miatt járnak törökbe a magyarok... Én is azért voltam 🙂 Frissítés : Nyolc új üzlettel érkezik Magyarországra a Koton nevű török divatmárka. Az első Koton üzletek már ősszel megnyitnak, három lesz Budapesten, de Sopronba, Debrecenbe, Szegedre és Székesfehérvárra is érkeznek majd, összesen több mint 6 ezer négyzetméteren. A legnagyobb üzlet a fővárosi Köki Bevásárlóközpontban lesz, ezer négyzetméteren alakítják ki. A Koton világszerte 130-150 üzlet nyitását tervezi.