2023.11.08. Kategória: Érdekes
Sziasztok!

Már jó hosszú ideje hifizek, és szeretem a jól csengő márkaneveket! U.i.: A "Napiszar.hu-t" is 🙂

2023.10.27. Kategória: Kép
Napi rágcsálnivaló

A CHEETOS közkedvelt, sajtos finomságai mindenki számára vidám pillanatokat nyújtanak! Nem ehetsz úgy CHEETOS-t, hogy a végén ne nyalogasd le a jellegzetes sajtos, narancsszínű port az ujjaidról. A CHEETOS márka és CHESTER gepárd bárhová is mennek, mindenhol mosolyt csalnak az arcokra.

2023.10.15. Kategória: Érdekes
Komoly márka 🙂

2023.10.13. Kategória: Szexi csajok
Coca-Cola

A világ egyik legismertebb márkaneve

2023.08.15. Kategória: Érdekes
Kínzó kötél

Sziasztok! Németországban a márkanév is segíti a termék felhasználóját. 🙂

2023.06.17. Kategória: Kép
Vannak autómárkák, amelyeknél soha nem látod felgyulladni ezt a piktogrammot

2023.05.22. Kategória: Kép
Vásárló figyelő távcső

Irsai Olivér márkájú... Nyugodtá és tisztán látóvá teszi a használóját, aki így könnyebben megérti a vásárlóit...

2023.04.21. Kategória: Kép
Új márka jelent meg a piacon

2023.04.20. Kategória: Reklám
Gumi webshopunkban az Ön autójához is talál abroncsot! (x)

A széles termék választékunk a garancia arra, hogy bármilyen okból keres egy bizonyos márkát vagy típust, azt nagy valószínűséggel meg fogja találni nálunk!
A gumi webshop termékeinek a listáját bővíti például a Marangoni, Hankook vagy a Yokohama és a Continental.

>>> Használja az oldalon a gumikeresőt! <<<

2023.04.13. Kategória: Érdekes
Tudtad? A Volkswagen legsikeresebb terméke nem egy autó, hanem egy kolbász

A cég legnagyobb mennyiségben eladott terméke az utóbbi évtizedben ugyanis a 199 398 500 A számú alkatrész – ami nem más, mint egy pár kolbász, klasszikus német currywurst. De mi is az a német currywurst? Curryporral fűszerezett ketchupben tocsogó főtt virsli, sült krumplival – ez Németország egyik legnépszerűbb utcai étele. Sokan már a látványától rosszul lesznek, lenézik és proli ételnek gondolják, mások úgy tesznek, mintha megvetnék, mégis imádják, megint mások nyíltan rajonganak érte. A Volkswagen első és máig legnagyobb autógyára Wolfsburgban van, 1938-ban nyílt. Ma nagyjából 15 ezer ember dolgozik itt. Ők a gyár üzemi menzáján esznek – ilyen embertömegnél nyilván nem opció az, hogy majd mindenki kiugrik a sarki kifőzdébe, vagy a céges konyhán megmelegíti az otthonról hozott kaját ebédidőben. A gyár étkezdéjében 1973-ban vezették be a saját gyártmányú kolbászt. A saját márkás currywurst óriási siker volt a gyári munkások körében, gyorsan bekerült a cég többi autógyárának menzai kínálatába is, aztán elkezdték szupermarketekbe is szállítani és stadionokban árulni focimeccseken. Sőt, egy ideje a hivatalos német VW-márkakereskedésekben díszcsomagolású ötös pakk Volkswagen kolbászt kap ajándékba minden autóvásárló. A 2010-es évek közepére annyira népszerűvé vált a 199 398 500 A alkatrész nevet viselő kolbász, hogy évente változik, hogy darabra ebből ad-e el többet a vállalat, vagy autóból. Általában a kolbász nyer. Forrás : telex.hu

2023.02.20. Kategória: Napiszar
Amikor álmodik a nyomor

Márkás pottyantós

2023.02.17. Kategória: Mondás, idézet
Igyál, de ne halj bele! Így lett legenda az orosz Smirnoff vodkából

Pjotr Szmirnov a cári Oroszországban élt, írni-olvasni is alig tudott, és a semmiből indulva építette fel legendás vodkamárkáját. Amúgy ma már az egyik legnagyobb szeszipar vállalat, a brit Diageo birtokol és gyárt. De melyek voltak azok a marketingeszközök, amelyekkel Szmirnov naggyá tette vodkáját? Hősünk egyrészt kitalálta a Vodka Lightot, amely csökkentett alkoholtartalma miatt kevésbé volt ártalmas az egészségre, így az élettel még jóban lévők is vidáman nyakalhatták. Másrészt összesen 300 különböző recept alapján készült vodkát dobott a piacra, így mindenki megtalálhatta a maga kedvére való ízt. Szmirnov vodkája árát relatív alacsonyan tartotta és ügyes lobbizással még az üzletek hét órás nyitásának jogát is sikerült kivívnia, így a derék oroszok már munka előtt beszerezhették napi adagjukat. A vodkakirály nagy ötlete volt az is, hogy a "legfinomabb szesz a legtisztább vízből és a legfrissebb gyümölcsökből" jelmondattal vezette be termékét - így különböztetvén meg magát a versenytársaktól. "Az első nagy marketinges” arra is rájött, hogy a külcsínen sok minden múlik, ezért komoly pénzeket fektetett a dizájnba. Leglátványosabb dobása azonban egy olyan akciósorozat volt, amelyet ma "gerillamarketingnek" hívnak. Emberünk egy szép napon kiment a kirovi piacra, felbérelt 15 napszámost, és kiadta nekik, járják végig a kocsmákat, és fennhangon bizonygassák, hogy ők bizony csak Szmirnov-vodkát hajlandóak inni. Spontán verbuvált csapatait a kezdeti sikerek után már vonattal utaztatta, így lassanként minden lebuj a "Milyen hely az, ahol még Szmirnov-vodkát sem lehet kapni!” dörgedelemtől volt hangos. mfor.hu