Az érzelmeken alapuló marketing évtizedek óta vezető stratégia. Ezt teszi mindenki, akár kicsiben, akár nagyban gondolkodik. Szavakat, mondatokat talál ki annak érdekében, hogy megjegyezhető, szerethető, és felejthetetlen legyen. Cliff Dickens grafikus megunva az évek óta egyre nagyobb arányban terjedő hazugságokra épülő reklámszlogeneket, megalkotta a márkához illő, igazságtartalommal felruházott szlogeneket. Ezeket sokszor a márkához kapcsolódó saját tapasztalata, sok esetben pedig mások véleményére építve alkotta meg.
2022.09.16.
Kategória: Kép
A napi parasztparkoló díj mai nyertese Szeretném, ha ezt a képet ki posztolnátok, hátha a gazdi is néz titeket minden nap, mint én! 🙂 Helyszín : Tököli Tesco "Mert a márka kötelez!" A Csepel sziget, már lassan elsüllyed a sok idiótától!" Ha kell a rendszámot takarjátok ki, én személy szerint meghagynám, hogy biztos felismerje magát a gyökér...! Minden jót, maradok tisztelettel: Egy rajongótok 🙂