2023.05.25. Kategória: Érdekes
Piacbővítés

2023.05.21. Kategória: Részegek
Megütötte a pia rendesen

2023.05.19. Kategória: Részegek
Emberek, akiknek sikerült nagyon durván bekarmolni 🙂

#részed #alkohol #pia #drunk

2023.05.11. Kategória: 18+
Eközben a helyi bolhapiacon

Ma már minden IS van 🙂

2023.05.03. Kategória: Kép
Üdv mindenkinek az online húspiacról!

Már a nevébe beleszerettem. Mekkora Isztam-buli lenne, ha visszajelölne...

2023.04.24. Kategória: Érdekes
Amikor reggel melóba kell menned, de még nem fejezted be az esti piálást

2023.04.21. Kategória: Kép
Új márka jelent meg a piacon

2023.04.15. Kategória: Coub
A bulinak már vége, de bennük még dolgozik a pia

2023.04.13. Kategória: Kép
Belestünk az online húspiacra

#eminem #tinder

2023.04.04. Kategória: YouTube Shorts
Ha az exetek egy pia lenne, akkor mi lenne az?

2023.03.12. Kategória: Kép
Eközben a miskolci piacon

2023.02.17. Kategória: Mondás, idézet
Igyál, de ne halj bele! Így lett legenda az orosz Smirnoff vodkából

Pjotr Szmirnov a cári Oroszországban élt, írni-olvasni is alig tudott, és a semmiből indulva építette fel legendás vodkamárkáját. Amúgy ma már az egyik legnagyobb szeszipar vállalat, a brit Diageo birtokol és gyárt. De melyek voltak azok a marketingeszközök, amelyekkel Szmirnov naggyá tette vodkáját? Hősünk egyrészt kitalálta a Vodka Lightot, amely csökkentett alkoholtartalma miatt kevésbé volt ártalmas az egészségre, így az élettel még jóban lévők is vidáman nyakalhatták. Másrészt összesen 300 különböző recept alapján készült vodkát dobott a piacra, így mindenki megtalálhatta a maga kedvére való ízt. Szmirnov vodkája árát relatív alacsonyan tartotta és ügyes lobbizással még az üzletek hét órás nyitásának jogát is sikerült kivívnia, így a derék oroszok már munka előtt beszerezhették napi adagjukat. A vodkakirály nagy ötlete volt az is, hogy a "legfinomabb szesz a legtisztább vízből és a legfrissebb gyümölcsökből" jelmondattal vezette be termékét - így különböztetvén meg magát a versenytársaktól. "Az első nagy marketinges” arra is rájött, hogy a külcsínen sok minden múlik, ezért komoly pénzeket fektetett a dizájnba. Leglátványosabb dobása azonban egy olyan akciósorozat volt, amelyet ma "gerillamarketingnek" hívnak. Emberünk egy szép napon kiment a kirovi piacra, felbérelt 15 napszámost, és kiadta nekik, járják végig a kocsmákat, és fennhangon bizonygassák, hogy ők bizony csak Szmirnov-vodkát hajlandóak inni. Spontán verbuvált csapatait a kezdeti sikerek után már vonattal utaztatta, így lassanként minden lebuj a "Milyen hely az, ahol még Szmirnov-vodkát sem lehet kapni!” dörgedelemtől volt hangos. mfor.hu