2023.09.22. Kategória: Érdekes
Ezt a reklámot is sikerült ügyesen elhelyezni 🙂

2023.09.21. Kategória: Érdekes
Egy jól elhelyezett reklám

2023.08.18. Kategória: Kép
Marketing 2000

...avagy a reklám helye

2023.07.13. Kategória: Kép
Reklám vs. valóság

2023.05.30. Kategória: Érdekes
Egy dél-afrikai autósiskola reklámja

Sziasztok! Jobban megnézve Sprigg Street, de akkor is vicces! 🙂 Üdv Dél-Afrikából, Egy rendszeres olvasótok

2023.04.30. Kategória: Kép
Egy kreatív vízvezetékszerelői reklám

2023.04.16. Kategória: Mondás, idézet
Bátor marketing fogás - vajon bejön nekik?

Népharagot váltott ki a Bud Light új transznemű reklámarca. A 10 millió követővel rendelkező TikTok-sztár, Dylan Mulvaney férfinek született, de egy éve már nőként él... Miközben teljesen tisztában vannak azzal, hogy sok ügyfelüket ez megbotránkoztatja, ám azzal számolnak, hogy a járulékos veszteségek kisebbek, mint az elérhető haszon. A Bud Light eddig az idősebb generációt célozta termékeivel, ám most nyitnának a fiatalabb "Z" generáció felé. ( Itt azért megjegyeznénk, hogy egy szélesebb körben végzett felmérés szerint a lakosság 0,53 százaléka tartja magát transzneműnek! - napiszar szerk. ) Amúgy a termék például eddig Kid Rock kedvenc söre is volt. Most egy MP5-ös gépfegyverrel lőtt szét pár kartonnal belőle, ezzel kifejezve a véleményét a kampányról. Megjegyzés : A felháborodás mértékét azért jól jelzi, hogy a cég több telephelye kapott a múlt héten bombafenyegetést!

2023.04.12. Kategória: YouTube Shorts
McDonald's reklám - kicsit másképp 🙂

2023.03.25. Kategória: Érdekes
McDonald’s reklámarc

2023.02.04. Kategória: Kép
Nem kér reklámújságot

2023.02.01. Kategória: Mondás, idézet
Vacsorázok, közben nézem a TV-t

Reklám jön! Először körömgomba, utána hüvelygomba és végül valami fosás elleni sz@r... Már nem is vagyok éhes 🙂

2023.01.27. Kategória: Mondás, idézet
Hazugság a szlogenek mögött

Az érzelmeken alapuló marketing évtizedek óta vezető stratégia. Ezt teszi mindenki, akár kicsiben, akár nagyban gondolkodik. Szavakat, mondatokat talál ki annak érdekében, hogy megjegyezhető, szerethető, és felejthetetlen legyen. Cliff Dickens grafikus megunva az évek óta egyre nagyobb arányban terjedő hazugságokra épülő reklámszlogeneket, megalkotta a márkához illő, igazságtartalommal felruházott szlogeneket. Ezeket sokszor a márkához kapcsolódó saját tapasztalata, sok esetben pedig mások véleményére építve alkotta meg.