2013.04.11. Kategória: Egyéb
Bizarr Carlsberg reklám

Bizarr Carlsberg reklám
2013.03.29. Kategória: Egyéb
Reklám kontra valóság 🙁

Reklám kontra valóság 🙁
2013.03.29. Kategória: Egyéb
A reklámpiac is haldoklik !?

A reklámpiac is haldoklik !?
2013.03.05. Kategória: Kép
Napi reklám

Napi reklám
2013.02.23. Kategória: Mondás, idézet
A férfiak szabályai

Állandóan halljuk "a szabályokat" a nők részéről. Na, most itt a másik oldal. Ezek a MI szabályaink! Jegyezd meg.... - Tanuld meg használni a WC-ülőkét. Nagylány vagy. Ha fel van hajtva, hajtsd le. Nekünk felhajtva kell, nektek lehajtva. Sosem hallotok minket arról panaszkodni, hogy megint lehajtva hagytátok. - Vasárnap = sportok. Ez olyan, mint a holdciklus vagy az apály-dagály váltakozása. Törődj bele! - A bevásárlás NEM sport. És nem, soha nem fogunk rá akként gondolni. - A sírás = zsarolás. - Azt kérd, amit akarsz. Tisztázzuk: a finom utalások nem működnek! A nyomatékosított utalások nem működnek! Az egyértelmű utalások sem működnek! Csak mondjad! - Az IGEN és NEM tökéletesen megfelelő válaszok szinte minden kérdésre. - Az igent és nemet külön-külön kell használni. - Csak olyan problémával gyertek hozzánk, aminek megoldásában a segítségünket kéritek. Erre vagyunk valók. Szimpátiáért ott vannak a barátnőitek. - Az a fejfájás, ami 17 hónapja tart, az már betegség. Menj orvoshoz! - Bármi, amit 6 hónapnál régebben mondtunk nem felhasználható vita közben. Igazából minden megjegyzésünk érvényét veszti 7 nap után. - Ha azt gondolod, hogy kövér vagy, valószínűleg úgy is van. Ne kérdezz minket! - Ha az, amit mondunk kétféleképp érthető és az egyik megsért, elszomorít vagy feldühít, akkor mi a másikra gondoltunk. - Megkérhettek, hogy csináljunk meg valamit, vagy megmondhatjátok, hogy milyen legyen. De azt ne, hogyan. Ha már tudod, hogyan lehet a legjobban megcsinálni, tedd meg magad! - Amikor csak lehet, a feltétlen szükséges mondanivalódat a reklámok alatt mondjad el! - Kolumbusz Kristófnak nem volt szüksége iránymutatásokra. Nekünk sincs. - Minden férfi csak 16 színben lát, mint a Windows alapbeállításnál. Például a barack az egy gyümölcs, nem szín. A padlizsán az zöldség. Fogalmunk sincs, mi az a mályva. - Ha viszket, megvakarjuk. Így szoktuk. - Ha azt kérdezzük mi baj és azt mondjátok "semmi", akkor úgy viselkedünk, mintha semmi baj se lenne. Tudjuk, hogy hazudtatok, de nem éri meg a zűrt. - Ha felteszel egy kérdést, amire nem akarsz választ hallani, akkor olyan választ fogsz kapni, amit nem akarsz hallani. - Ha valahova el kell mennünk, bármit is viselsz, az nagyszerű. De tényleg. - Ne kérdezd meg, hogy min gondolkodunk, kivéve ha felkészülten tudsz beszélgetni olyan témákról, mint a futball, lőfegyverek vagy versenyautók. - Elég ruhád van. - Túl sok cipőd van. - Formában vagyok. A kerek is egy forma. Kösz, hogy elolvastad ezt. Igen, tudom, ma a kanapén kell aludnom. De tudod, ezt a férfiak egyáltalán nem bánják, olyan, mint a kempingezés. Lájk, hadd röhögjenek a férfiak... Lájk, hadd tanuljanak a nők...

2013.02.18. Kategória: Egyéb
Napi marketing - bizarr fogkrém reklám

Napi marketing - bizarr fogkrém reklám
2013.02.13. Kategória: Egyéb
Kell ennél jobb reklám ?

Kell ennél jobb reklám ?
2013.01.15. Kategória: Kép
2013... Reklámfelület bérelhető - csak dőljön a lé

2013... Reklámfelület bérelhető - csak dőljön a lé
2012.12.25. Kategória: Videók
Heineken reklám 🙂

2012.12.11. Kategória: Egyéb
Reklám - kicsit másképp

Reklám - kicsit másképp
2012.12.01. Kategória: Egyéb
Egy kis reklám

Köszi Fecó

Egy kis reklám
2012.11.30. Kategória: Viccek
Így működik !?

A gátak állapota kezdett kritikussá válni, ezért az állam felvett egy gátőrt, havi 100.000 Ft-os fizetéssel. Három hónap múlva a hivatalban valaki feltette a kérdést: - Ez a szerencsétlen gátőr honnan tudná, hogy mit kell neki csinálnia? Ezért felvettek mellé egy oktatót, és egy munkavédelmi előadót, 150.000 Ft-os fizetésért. Újabb hónap múlva ismét elkezdett gondolkozni az állami agytröszt: - Vajon a gátőr biztosan jól teszi a dolgát? Felvettek két ellenőrt 200.000 forintért, akik bármikor ellenőrizhették a munkáját. Hamarosan újra kérdések merültek fel: - Itt van ez a nagyon hasznos munkát végző gátőr, de a közvélemény nem is hallott még róla és az áldozatos munkájáról! Tehát felvettek két marketingest és egy szóvivőt, majd lebonyolítottak egy óriásplakátos reklámkampányt, a gátőri feladatok minél szélesebb körben történő ismertetése érdekében. Minderre havi 3 millió forintot különítettek el. Nemsokára azonban jött a hír, hogy a kormány takarékossági intézkedéseket vezetett be, minden állami szervezetnél költségcsökkentést rendeltek el. Így, hát kirúgták a gátőrt...