A hölgy ( Molly Cavalli ) amúgy felnőtt filmekben szokott szerepelni. Most éppen a floridai partoknál forgattak egy reklámfilmet. A balul elsült akció után 20 öltéssel varrták össze a lábán a bőrt.
A amerikai Super Bowl alatt vetített reklámok marketingértéke meglehetősen magas: Potom 3 milláért (dolcsiban) cserébe százmilliós nézettséget hoz! A videón látható kisfilmet egy gyorsétterem lánc csináltatta...
Egyik este láttam a tévében egy szájvízreklámot, ami szerint a szájvíz az összes baktériumot elpusztítja a szánkban. De ki a francnak hiányzik, hogy tele legyen a szája döglött baktériumokkal?!
Egy biztosítótársaság kijött az új reklámszövegével: "A bölcsőtől a sírig". A konkurencia sem volt rest, hamarosan előálltak a sajátjukkal: "A fogantatástól az elmúlásig". A 3. biztosítónál sokat gondolkoztak, hogy mivel lehetne felülmúlni a másik kettőt, végül ők is szlogent váltottak: "Merevségtől merevségig".