Reklám jön! Először körömgomba, utána hüvelygomba és végül valami fosás elleni sz@r... Már nem is vagyok éhes 🙂
Az érzelmeken alapuló marketing évtizedek óta vezető stratégia. Ezt teszi mindenki, akár kicsiben, akár nagyban gondolkodik. Szavakat, mondatokat talál ki annak érdekében, hogy megjegyezhető, szerethető, és felejthetetlen legyen. Cliff Dickens grafikus megunva az évek óta egyre nagyobb arányban terjedő hazugságokra épülő reklámszlogeneket, megalkotta a márkához illő, igazságtartalommal felruházott szlogeneket. Ezeket sokszor a márkához kapcsolódó saját tapasztalata, sok esetben pedig mások véleményére építve alkotta meg.
"Köszönöm nem, délelőtt csak töményet!" "A bigét itt hagyod?" "Te vagy itt az utolsó lyuk a furulyán?" #flegma #reklám #viastein
A svéd Electrolux porszívógyártó a '60-as évek végén a következő szlogennel próbálta reklámozni porszívóját az amerikai piacon: "Semmi sem nagyobb szívás, mint egy Electrolux porszívó" ("Nothing sucks like an Electrolux"). Az esetet azóta helyi szleng figyelmen kívül hagyásának mintapéldájaként tartják számon, annak ellenére, hogy a cég sajtóreferense 1996-ban tett kijelentése szerint a fogalmazás szándékos volt.
A regisztrált kéményes felszerelte az új kondenzációs kazánt és az új kéményt, a regisztrált kéményseprő átvette. Papírt is adtak róla. De én később alaposan megvizsgáltam és úgy döntöttem hogy visszahívom őket. Nem reklamáltak!