2023.04.04. Kategória: Kép
Anthony Hopkins álruhában Kispestre tart

2023.04.03. Kategória: Baleset
A motokrossz veszélyes sport

2023.04.03. Kategória: Érdekes
Amikor babbal tankolod a kispolskit

2023.03.31. Kategória: 18+
Emberünk spórol a benzinnel

Hibrid meghajtást is használ!

2023.03.31. Kategória: Kép
Amikor véget ér a meló a rizsföldeken, akkor jöhetnek az extrém sportok

2023.03.15. Kategória: Videók
300-al repesztett, de levillogták

#needforspeed

2023.03.14. Kategória: Videók
Lefújták a csajt egy adag paprika spray-vel

#tréning #edzés #kiképzés

2023.03.07. Kategória: Mondás, idézet
Állítólag akik ebben a csillagjegyben születtek, azok képtelen spórolni

1. Mérleg 2. Halak 3. Nyilas

2023.03.07. Kategória: Érdekes
Vastagbéltükrözés

Spanyol verzió

2023.02.25. Kategória: Videók
Receptajánló - Így készül a szabolcsi cayman pite 🙂

#almáspite

2023.02.22. Kategória: Kép
Egy soha vissza nem térő alkalom

Ha most vásárol, akkor akár 30 Ft-ot is tud spórolni...

2023.02.17. Kategória: Mondás, idézet
Igyál, de ne halj bele! Így lett legenda az orosz Smirnoff vodkából

Pjotr Szmirnov a cári Oroszországban élt, írni-olvasni is alig tudott, és a semmiből indulva építette fel legendás vodkamárkáját. Amúgy ma már az egyik legnagyobb szeszipar vállalat, a brit Diageo birtokol és gyárt. De melyek voltak azok a marketingeszközök, amelyekkel Szmirnov naggyá tette vodkáját? Hősünk egyrészt kitalálta a Vodka Lightot, amely csökkentett alkoholtartalma miatt kevésbé volt ártalmas az egészségre, így az élettel még jóban lévők is vidáman nyakalhatták. Másrészt összesen 300 különböző recept alapján készült vodkát dobott a piacra, így mindenki megtalálhatta a maga kedvére való ízt. Szmirnov vodkája árát relatív alacsonyan tartotta és ügyes lobbizással még az üzletek hét órás nyitásának jogát is sikerült kivívnia, így a derék oroszok már munka előtt beszerezhették napi adagjukat. A vodkakirály nagy ötlete volt az is, hogy a "legfinomabb szesz a legtisztább vízből és a legfrissebb gyümölcsökből" jelmondattal vezette be termékét - így különböztetvén meg magát a versenytársaktól. "Az első nagy marketinges” arra is rájött, hogy a külcsínen sok minden múlik, ezért komoly pénzeket fektetett a dizájnba. Leglátványosabb dobása azonban egy olyan akciósorozat volt, amelyet ma "gerillamarketingnek" hívnak. Emberünk egy szép napon kiment a kirovi piacra, felbérelt 15 napszámost, és kiadta nekik, járják végig a kocsmákat, és fennhangon bizonygassák, hogy ők bizony csak Szmirnov-vodkát hajlandóak inni. Spontán verbuvált csapatait a kezdeti sikerek után már vonattal utaztatta, így lassanként minden lebuj a "Milyen hely az, ahol még Szmirnov-vodkát sem lehet kapni!” dörgedelemtől volt hangos. mfor.hu