Emile Leray egy francia villamosmérnök aki még a 90-es évek elején egy Citroen 2CV autóval, magyarul kacsakocsival vágott neki afrikának. Marokkó legdélebbi részéig jutott, itt viszont a jármű tönkrement. Emberünk azonban nem ijedt meg,12 nap alatt a sivatag közepén alap szerszámokkal az utolsó csavarig szétszedte az autót, majd egy motorkerékpárt taknyolt össze belőle. Ezzel aztán egyes legendák szerint franciaországi házáig hazamotorozott. Na nézzük ennek a MacGyver hapsinak ezt a hetedhét országra szóló kamu sztoriját.
avagy Kaliforniában nem csak a csigák viszik a házukat a hátukon... Sziasztok! Amúgy ebben tényleg laknak, ráadásul ez a környék egy gazdag résznek számít. Marina Del Rey, Los Angeles
Szevasztok! Végre én is hozzá tudok járulni honlapotokhoz egy vicces rendszámmal, amit Mosonmagyaróváron lőttem. Meglepő módon nem egy fukszos kopasz állat ült bene, hanem egy konszolidált szemüveges 50-es srác. Csak így tovább! Üdv, Rajongótok
Újramelegítették a 90-es évek egy kultikusnak tekinthető dalát... Ámokfutók feat. Burai & Danis Elza - Szomorú szamuráj
Pjotr Szmirnov a cári Oroszországban élt, írni-olvasni is alig tudott, és a semmiből indulva építette fel legendás vodkamárkáját. Amúgy ma már az egyik legnagyobb szeszipar vállalat, a brit Diageo birtokol és gyárt. De melyek voltak azok a marketingeszközök, amelyekkel Szmirnov naggyá tette vodkáját? Hősünk egyrészt kitalálta a Vodka Lightot, amely csökkentett alkoholtartalma miatt kevésbé volt ártalmas az egészségre, így az élettel még jóban lévők is vidáman nyakalhatták. Másrészt összesen 300 különböző recept alapján készült vodkát dobott a piacra, így mindenki megtalálhatta a maga kedvére való ízt. Szmirnov vodkája árát relatív alacsonyan tartotta és ügyes lobbizással még az üzletek hét órás nyitásának jogát is sikerült kivívnia, így a derék oroszok már munka előtt beszerezhették napi adagjukat. A vodkakirály nagy ötlete volt az is, hogy a "legfinomabb szesz a legtisztább vízből és a legfrissebb gyümölcsökből" jelmondattal vezette be termékét - így különböztetvén meg magát a versenytársaktól. "Az első nagy marketinges” arra is rájött, hogy a külcsínen sok minden múlik, ezért komoly pénzeket fektetett a dizájnba. Leglátványosabb dobása azonban egy olyan akciósorozat volt, amelyet ma "gerillamarketingnek" hívnak. Emberünk egy szép napon kiment a kirovi piacra, felbérelt 15 napszámost, és kiadta nekik, járják végig a kocsmákat, és fennhangon bizonygassák, hogy ők bizony csak Szmirnov-vodkát hajlandóak inni. Spontán verbuvált csapatait a kezdeti sikerek után már vonattal utaztatta, így lassanként minden lebuj a "Milyen hely az, ahol még Szmirnov-vodkát sem lehet kapni!” dörgedelemtől volt hangos. mfor.hu