Reklám jön! Először körömgomba, utána hüvelygomba és végül valami fosás elleni sz@r... Már nem is vagyok éhes 🙂
Az érzelmeken alapuló marketing évtizedek óta vezető stratégia. Ezt teszi mindenki, akár kicsiben, akár nagyban gondolkodik. Szavakat, mondatokat talál ki annak érdekében, hogy megjegyezhető, szerethető, és felejthetetlen legyen. Cliff Dickens grafikus megunva az évek óta egyre nagyobb arányban terjedő hazugságokra épülő reklámszlogeneket, megalkotta a márkához illő, igazságtartalommal felruházott szlogeneket. Ezeket sokszor a márkához kapcsolódó saját tapasztalata, sok esetben pedig mások véleményére építve alkotta meg.
Jó látni, hogy még ilyenkor is melóznak, hogy mindenkinek jusson kecskesajt, jövő héten is...
Egy magyar bolti dolgozó elmondta, miért nem találnak a vásárlók sokszor árstopos tejet a polcokon : „Napi korlátozás van. Meg van szabva, hogy egy nap mennyit rakhatunk ki az árstopos termékekből, és ha az a mennyiség már reggel vagy délelőtt elfogy, akkor sem rakhatunk ki belőle többet, mert kimaxoltuk a napi kirakható mennyiséget” Magyarán ha reggel már elkapkodják a 2,8 százalékos UHT tejet vagy a kristálycukrot, akkor a vásárlók egész nap az üres polcokat fogják nézegetni, mert meg van kötve a dolgozók keze, nem tehetnek ki többet az olcsóbb termékekből.