2023.02.21. Kategória: Videók
Üdv a dzsungelben! 🙂

Sofőr kalandok Skóciában...

2023.02.20. Kategória: Érdekes
Vajon mi visz rá valakit arra, hogy ilyen kép készüljön róla?

Talán hősünk elvesztett egy fogadást? Nem tudni...

2023.02.20. Kategória: Állat
Süni meglátta az újonnan elkészült tetkót

2023.02.21. Kategória: Bunyó
Menj már arrébb te, gyökér!

Jópofáskodni akart a srác... Csúnyán ráfázott!

2023.02.19. Kategória: Baleset
Lehet, hogy hősünknek újra el kéne végeznie egy tanfolyamot?

Most nem kellene sokat gyalogolnia, csak pár lépés lenne...

2023.02.19. Kategória: Bunyó
Hősünk a mérkőzés előtti sajtótájékozatón még nagyon kemény volt

Cserébe a meccsen nagyon elverték 🙂

2023.02.18. Kategória: Videók
A kókuszvíz ugyanaz, mint a kókusztej?

Nem, a kókuszvíz a még éretlen, zöld kókuszdióban található enyhén zavaros folyadék... Most már hősünk is tudja 🙂

2023.02.17. Kategória: Mondás, idézet
E heti jótanácsunk

2023.02.17. Kategória: Mondás, idézet
Igyál, de ne halj bele! Így lett legenda az orosz Smirnoff vodkából

Pjotr Szmirnov a cári Oroszországban élt, írni-olvasni is alig tudott, és a semmiből indulva építette fel legendás vodkamárkáját. Amúgy ma már az egyik legnagyobb szeszipar vállalat, a brit Diageo birtokol és gyárt. De melyek voltak azok a marketingeszközök, amelyekkel Szmirnov naggyá tette vodkáját? Hősünk egyrészt kitalálta a Vodka Lightot, amely csökkentett alkoholtartalma miatt kevésbé volt ártalmas az egészségre, így az élettel még jóban lévők is vidáman nyakalhatták. Másrészt összesen 300 különböző recept alapján készült vodkát dobott a piacra, így mindenki megtalálhatta a maga kedvére való ízt. Szmirnov vodkája árát relatív alacsonyan tartotta és ügyes lobbizással még az üzletek hét órás nyitásának jogát is sikerült kivívnia, így a derék oroszok már munka előtt beszerezhették napi adagjukat. A vodkakirály nagy ötlete volt az is, hogy a "legfinomabb szesz a legtisztább vízből és a legfrissebb gyümölcsökből" jelmondattal vezette be termékét - így különböztetvén meg magát a versenytársaktól. "Az első nagy marketinges” arra is rájött, hogy a külcsínen sok minden múlik, ezért komoly pénzeket fektetett a dizájnba. Leglátványosabb dobása azonban egy olyan akciósorozat volt, amelyet ma "gerillamarketingnek" hívnak. Emberünk egy szép napon kiment a kirovi piacra, felbérelt 15 napszámost, és kiadta nekik, járják végig a kocsmákat, és fennhangon bizonygassák, hogy ők bizony csak Szmirnov-vodkát hajlandóak inni. Spontán verbuvált csapatait a kezdeti sikerek után már vonattal utaztatta, így lassanként minden lebuj a "Milyen hely az, ahol még Szmirnov-vodkát sem lehet kapni!” dörgedelemtől volt hangos. mfor.hu

2023.02.17. Kategória: Szexi csajok
Egy szemrevaló amatőr sunci

2023.02.16. Kategória: Kép
Hősünk így próbált puskázni

Az igazoltató rendőrök nem vették jó néven a dolgot...

2023.02.13. Kategória: Szexi csajok
Egy bájos amatőr sunci