Menyasszonyi ruha, tengerparti nyaralás, láblógatás, semmittevés...
Megdöbbentek a milánói emberek, amikor a város központjában egy tengeralattjáró jelent meg áttörve az aszfaltot! Később kiderült, hogy mindez csupán egy biztosítótársaság reklámkampánya. A kampány szlogenje : "Bármi megtörténhet"
A szokatlan szerkezet, úgy értékesíti a rákokat, hogy azok még éppen nem haltak meg. Az éhes vásárlók így méret szerint tudnak vásárolni a “friss” portékából, nagyjából 600 és 1800 Ft között... Nem kell félni attól, hogy a tengeri élőlények esetleg elhunytak, mert a gép hőmérséklete és a páratartalom is szándékosan úgy van beállítva, hogy a rákokat életben tartja.
Csak Kubica hozza a formáját
Robert Kubica ralis pályafutása talán leginkább várt futamára kezdte meg a felkészülést.
Az egykori F1 sztár nem utazik a tengerentúli Ausztrál VB futamra, hanem inkább, hazája versenyén mutatja meg mit is tanult az elmúlt hónapokban...
Ezt a teszten hozta össze :
U.i.: a tehenek jól vannak!
www.youtube.comwatch?v=0oLnXNGA5Lc
Japánból Oroszországba tartott a hajó, de rakománya sohasem érkezett meg. A jeges viharban 52 autó csúszott a tengerbe a 64-ből.