1. Bizalmatlanság :
Sok nőnek nehezére esik megbízni még egy jó fiúban is. Persze nem azért, mert megbízhatatlanok, sőt, épp ellenkezőleg. Azonban minél hűségesebbnek tűnik egy pasi, annál nehezebben hiszik el, hogy valóban olyan, mint amilyennek mutatja magát. A jófiú-dolog elég hihetetlenné válik annyi csalódást okozó randi után, ami azt jelenti, minden nőnek időbe telik megbízni a másikban.
2. Könnyű kód :
A rossz fiúk sokat foglalkoznak magukkal, ezért a nők azt gondolják, velük is törődni fognak. Ám ez sajnos nem igaz. Míg egy jó fiú kivárja a megfelelő időpontot, hogy elhívja a lányt randizni, addig a rosszfiú az arcukba mondja, mit akar, így könnyebb dekódolni pontosan mit is szeretne tőlük.
3. Káosz és kihívás :
A jó fiúknak összeszedettek a dolgaik, rendezett az életük. A rossz fiúknak nem, de a nők szeretik a kihívásokat. Az anyukák kedvencének megtakarítása van egy bankszámlán, biztos pozíciója a munkahelyén, ezzel szemben a rossz fiú élete csupa káosz és kihívás. Izgalmasabb, a nőket pedig ez vonzza, az adrenalin.
4. Alacsony önbecsülés :
Rengeteg nő küzd alacsony önbecsüléssel, ők képtelenek elfogadni, ha egy kedves, rendes fickó jól bánik velük. A rossz fiú azonban úgy viselkedik, ahogy ők is bánnak magukkal: rosszul. A mintától pedig nehéz elszakadni.
Hasonló hírek a piros linken :
kamagra4sex.comindex.php?ref=napiszarhu
Nálad meg nálam lehet, de ...
Lamborghini Aventador aranyból.
A készterméket állítólag 3,5 millió eurós (több mint egymilliárd forintos) áron vehetik majd meg a szerencsés vásárlók, melyből a mester 500 ezer eurót (150 millió forintot) jótékony szervezeteknek utal át.
www.youtube.comwatch?v=iyp51dG-dsM
Összesen 361 millió eurós bírságot szabott ki feltételezett árkartell miatt a világ nagy mosószergyártóira a francia versenyhivatal.
Az indoklás szerint a Colgate-Palmolive, a Henkel, valamint a Procter & Gamble 1997 és 2004 között egymás között rögzítették a franciaországi mosószerárakat. Az Unilever megmenekült a bírságtól, mert még 2008-ban önként beismerte a kartellezést.
Az árazásról hotelekben és vendéglátóhelyeken évente többször, álneveket használva, titkos találkák keretében állapodtak meg a cégek képviselői.
hvg.hugazdasag20111208_kartell_birsag_mososzergyarto
1. Eladó egy eladó.Ugyanitt láda leadó és Lada rádió eladó. 2. Régi lestrapált,kopott,de még használható férjemet hasonló gépkocsira cserélném. 3. Túl nagy a súlya és egyre csak hízik? Nem tudja rávenni magát a fogyókúrára? Már a lépcsőkön is fuldokolva mozog? Itt a megoldás! Olcsón eladom földszinti lakásom! U.i.: Ugyanitt sonka eladó.
Egy fiatal pár romantikázik a padon. A fiú megszólal: - Drágám! Minek neveznél, ha most lehúznám a bugyidat és elvenném a szüzességed? - Varázslónak, szívem.
Az áruház igazgatója szeretné megismerni a "hét eladójának" megválasztott Mr. Brownt a sportosztályról. A férfi éppen egy jól öltözött, harminc körüli férfit szolgál ki. - Uram, ha már elviszi ezt a csodálatos horgászbotot, ezt a gyönyörű, precíziós orsót, a csalitartó dobozt és a haltartó hálót, gondoljon arra, hogy időnként bele is kell gázolnia a vízbe. Kiváló minőségű gumicsizmáink és vízálló ruháink vannak, nézze, önnek ez a sárga állna talán a legjobban. S ha arra gondol, márpedig joggal gondolhat rá, hogy a parttól kicsit távolabb jobban harapnak a halak, akkor nélkülözhetetlen ez az elsüllyeszthetetlen gumicsónak, na és persze ez a csendes kis Thomson-motor, hogy megkímélje önt az evezés fáradalmaitól! Akkor ugye számolhatok is? - Mr. Brown, ez bravúros teljesítmény volt - rázogatja az eladó kezét az igazgató. - Köszönöm, uram! Tudja, ez az úr eredetileg csupán egy csomag tampont akart venni a feleségének, de én rábeszéltem, hogy ha már úgyis el van rontva a hétvégéje, menjen inkább horgászni!