Olaszországban jártunk 1-2 éve a párommal. Van ott az autópálya mellett úgynevezett Autogrill vagy már Chefselect nevezetű shop. Ingyen lehet használni a mosdót és persze lehet költeni az euro-t !!! Itt készült a kép...Nemzetközi termék vagytok ezek szerint 🙂
Az érzelmeken alapuló marketing évtizedek óta vezető stratégia. Ezt teszi mindenki, akár kicsiben, akár nagyban gondolkodik. Szavakat, mondatokat talál ki annak érdekében, hogy megjegyezhető, szerethető, és felejthetetlen legyen. Cliff Dickens grafikus megunva az évek óta egyre nagyobb arányban terjedő hazugságokra épülő reklámszlogeneket, megalkotta a márkához illő, igazságtartalommal felruházott szlogeneket. Ezeket sokszor a márkához kapcsolódó saját tapasztalata, sok esetben pedig mások véleményére építve alkotta meg.
de nem bírod ki, hogy ne szólj bele a vezetésbe! "Kicsit balra, cicám..."