2024.04.01. Kategória: Kép
Nem vicces 🙁

2024.03.28. Kategória: Mondás, idézet
Annyira nem vicces

2024.03.09. Kategória: Ismert külföldi
Napi szóvicc

2024.03.08. Kategória: Kép
Befutott egy borzasztó szóvicc

2024.03.05. Kategória: Érdekes
Vicces, érdekes rendszám

Sziasztok! Aki nem látja bele a lényeget, az nem koncentrál eléggé! 🙂 Üdv, Béla #vagina #punci #nuni #vulva

2024.02.27. Kategória: Mondás, idézet
Befutott egy borzasztó szóvicc

2024.02.10. Kategória: Mondás, idézet
Szombati szóvicc

2024.02.02. Kategória: Kép
Minden lehetséges, ha hiszel magadban!

Csak vicceltem... A fizika lesz@rja, hogy miben hiszel 🙂

2024.01.30. Kategória: Mondás, idézet
Elsütött egy szóviccet a doki

2024.01.25. Kategória: Kép
Csütörtöki képvicc

2024.01.23. Kategória: Ismert magyar
Befutott egy borzasztó képvicc

2024.01.23. Kategória: YouTube Shorts
Egy pár hasznos info e-autó témában, vicces köntösbe bújtatva

Lássuk a kommenteket Youtube-ról : - László : "Pont az a lényeg amiről te szemérmesen hallgatsz. Sajnos ez a technológia még annyi gyermekbetegséggel küzd, hogy nem győzzük felsorolni. Értem én, hogy ez a jövő de még nem állunk készen rá. Sem emberi sem technológiai oldalról. Nagyon sokat kell még ennek fejlődnie, hogy az autópark többsége elektromos legyen. A te hurrá optimizmusod sajnos igen gyenge lábakon áll. U.i: Egyébként villanyszerelő vagyok és elég sokat foglalkozom a témával mert érdekel... - H. András válasza Lászlónak : "Nagyon szépen fejlődik is, viszont a belsőégésű már alig fejlődik. Nekem nincs hurráoptimizmusom, milliószor elmondtam, hogy 50 év lesz a váltás..." --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Mivel sok okoskodás/kérdés volt a Dakaros autóval kapcsolatban a komment szekcióban jutubon, ezért egy kis infó : Audi RS Q E-Tron : A lényeget tekintve egy hatótávnövelős elektromos autóról van szó, amelyben a Formula E versenyautókban is használt villanymotort vetik be. Tengelyenként egyet kap belőle az RS Q E-tron, így természetesen összkerékhajtású lesz, rendszerteljesítménye pedig 680 lóerő. A villanymotorok egyben generátorként is tudnak működni, így fékezéskor energiát termelnek vissza az akkucsomagba: az 50 kilowattórás aksipakk önmagában 370 kilogrammot nyom. Beépítenek egy harmadik villanymotor-generátort is, amely kifejezetten a töltésért felel. Ha pedig már hatótávnövelés: ezt a célt az RS5 DTM-versenyautóból származó kétliteres turbómotor szolgálja, amely 295 literes tankból szívja az üzemanyagot. forrás : totalcar.hu