Lássuk a kommenteket Youtube-ról : - László : "Pont az a lényeg amiről te szemérmesen hallgatsz. Sajnos ez a technológia még annyi gyermekbetegséggel küzd, hogy nem győzzük felsorolni. Értem én, hogy ez a jövő de még nem állunk készen rá. Sem emberi sem technológiai oldalról. Nagyon sokat kell még ennek fejlődnie, hogy az autópark többsége elektromos legyen. A te hurrá optimizmusod sajnos igen gyenge lábakon áll. U.i: Egyébként villanyszerelő vagyok és elég sokat foglalkozom a témával mert érdekel... - H. András válasza Lászlónak : "Nagyon szépen fejlődik is, viszont a belsőégésű már alig fejlődik. Nekem nincs hurráoptimizmusom, milliószor elmondtam, hogy 50 év lesz a váltás..." --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Mivel sok okoskodás/kérdés volt a Dakaros autóval kapcsolatban a komment szekcióban jutubon, ezért egy kis infó : Audi RS Q E-Tron : A lényeget tekintve egy hatótávnövelős elektromos autóról van szó, amelyben a Formula E versenyautókban is használt villanymotort vetik be. Tengelyenként egyet kap belőle az RS Q E-tron, így természetesen összkerékhajtású lesz, rendszerteljesítménye pedig 680 lóerő. A villanymotorok egyben generátorként is tudnak működni, így fékezéskor energiát termelnek vissza az akkucsomagba: az 50 kilowattórás aksipakk önmagában 370 kilogrammot nyom. Beépítenek egy harmadik villanymotor-generátort is, amely kifejezetten a töltésért felel. Ha pedig már hatótávnövelés: ezt a célt az RS5 DTM-versenyautóból származó kétliteres turbómotor szolgálja, amely 295 literes tankból szívja az üzemanyagot. forrás : totalcar.hu
A feliratokhoz kevés fantáziája van a softwarenek, folyton zagyvaságokat irkál mindenhova...
Sziasztok! Küldök egy vicces rendszámot Komáromból. Talán a gazdája is egy kívánatos hölgy! 🙂 Üdv, Egy lelkes olvasótok
A Grincs egy cinikus, zsémbes zöld szőrmók története, aki el akarja lopni a karácsonyt, ám végül egy kislány őszinte ünnepi lelkesedése szívhez téríti. Vicces és szívmelengető történet a karácsony lényegéről és az optimizmus megtörhetetlen erejéről... #katalizátor #fárasztó #képvicc
16 évre ítélték a Francesco Schettinót, a Costa Concordiát elhagyó kapitányt A világ egyik legnagyobb tengerjárója 2012. január 13-án a toszkán Giglio-szigeténél futott rá egy sziklára, amely szabályosan meglékelte, és félig elsüllyedt. A hajón tartózkodó 4229 személyből harmincketten veszítették életüket, közöttük F. Sándor magyar hegedűművész. A hajótársaság 80 millió euróval kártalanította az áldozatok családtagjait és más utasokat. A hajót 2014-ben Genova kikötőjébe vontatták, ahol darabokra vágták. ( MTI )