2023.02.25. Kategória: Videók
Egy álompasi a hölgyeknek

Nem csak szexi, táncolni is tud 🙂

2023.02.24. Kategória: Reklám
Gerincfájdalom csillapító pad (x)


Az egész napos ülés, hosszabb számítógépes használat vagy fizikai tevékenységek a gerinc és a testtartás egyensúlyhiányához vezethetnek.

Itt egy tipp aminek használatával mindössze napi 5-10 perc alatt megszabadulhatsz a kínzó hátfájástól.
Kijavítja a testtartás egyensúlyhiányát, megakadályozva az izomfáradtságot.

>>> További részletek ITT <<<

2023.02.23. Kategória: Videók
Te megadnád a tiédet? 🙂

#telefonkód #bizalom

2023.02.22. Kategória: Kép
Egy soha vissza nem térő alkalom

Ha most vásárol, akkor akár 30 Ft-ot is tud spórolni...

2023.02.20. Kategória: Punk, rokker
Álompár

2023.02.19. Kategória: Kép
Fájdalomszintek

2023.02.11. Kategória: Érdekes
Napi társadalomkritika

2023.02.10. Kategória: Érdekes
Társadalomkritika rovatunk nyertes képe

2023.02.03. Kategória: Szexi csajok
Ennél valamit drágám?

Sajnálom, de ma sem főztem...

2023.02.03. Kategória: Reklám
Így nyújtsd ki a hátad otthon: 2x5 perc alatt kiropogtat (x)

Ülő- vagy fizikai munkát végzel? Sokat ülsz gép előtt, esetleg nehéz tárgyakat mozgatsz?
Bármelyik csoportba is tartozol, az biztos, hogy gerinced, hátad óriási megterhelésnek van kitéve.

A Back Magic megnyújtja a gerincet, ezáltal leveszi a terhelést a porckorongokról.
Ezzel azt éri el, hogy a gerinc mentén futó izmok ellazulnak, ami a fájdalom csökkenéséhez vezet.

>>> Bolt felkeresése <<<

2023.01.30. Kategória: Érdekes
Csodálom, hogy nem kívül van a kilincs 🙂

2023.01.27. Kategória: Mondás, idézet
Hazugság a szlogenek mögött

Az érzelmeken alapuló marketing évtizedek óta vezető stratégia. Ezt teszi mindenki, akár kicsiben, akár nagyban gondolkodik. Szavakat, mondatokat talál ki annak érdekében, hogy megjegyezhető, szerethető, és felejthetetlen legyen. Cliff Dickens grafikus megunva az évek óta egyre nagyobb arányban terjedő hazugságokra épülő reklámszlogeneket, megalkotta a márkához illő, igazságtartalommal felruházott szlogeneket. Ezeket sokszor a márkához kapcsolódó saját tapasztalata, sok esetben pedig mások véleményére építve alkotta meg.