Mondjuk ebben az ágyban fekve inkább új ágyneműről kellene álmodni!
A nasizási kényszer nem egy gyengeség, hanem egy evolúciós vágy. Az ősembernek a cukorban gazdag táplálkozás is segített abban, hogy az agya növekedésnek induljon és a tápláléklánc tetejére érjen. Ez az evolúciós impulzus magyarázza azt is, hogy miért részesítjük előnyben a kalóriában (főleg cukorban) gazdag ételeket a kalóriában szegény, de tápanyagokban gazdag ételekhez képest. A kívánósság az agynak a jutalomközpontjában kezdődik, nem az éhségért felelős területen. Az agyban megjelenik az igény, amit ha kielégítesz, akkor jön a dopamin hormontermelés, vagyis a boldogság. Nem csak az evéssel van így, hanem a szex-szel is.
Svédország déli részén, a Kulla-félszigeten található márka, amely 1929 óta gyárt természetes és finom almalevet ("must" vagy "must") gondosan válogatott almákból. A Kullamust egy kiváló minőségű, hidegen préselt almalevet kínál. A savasság és az édesség kiegyensúlyozott keverékét tartalmazza, és kiválóan párosítható különféle ételekhez, beleértve az ázsiai konyhát és a hagyományos ételeket is.
Olyan személy, akinek vmivel kapcsolatban igényei vannak, szükségletei kielégítésében vmilyen minőségi, színvonalbeli követelményt támaszt.
A Hooters története egy igazi amerikai legenda, tele szórakoztató fordulatokkal és váratlan kihívásokkal. Az egyszerűnek tűnő ötlet, hogy a férfiaknak kedvező helyet biztosítsanak egy jó sörre, finom ételre és vonzó hölgyekre, hatalmas kulturális jelenséggé vált. De mi történt azóta? Miért küzd most a márka, amely valaha a férfiak boldogságának szimbóluma volt? Tarts velünk, és derítsd ki a Hooters felemelkedésének és bukásának titkait!