De aztán jött a végén a csattanó!
Hogyan lett egy teljesen fölösleges ital ügyes kommunikációval
a sport nélkülözhetetlen kelléke?
A sportitalbiznisz legnagyobb kommunikációs húzása az volt, hogy elhitették az emberekkel: nem bízhatnak a saját testük jelzőrendszerében. „Amikor szomjasak vagyunk, már késő”, „a szomjúság az utolsó vészjelző, akkor már megtörtént a kiszáradás”, „lehet, hogy nem is vesszük észre, és túl keveset iszunk” ...
www.origo.hutafelspicckozelet20140728-izotonias-italok-milliardos-atveres-gatorade-lucozade-isostar.html?utm_source=origo-nyito&utm_medium=sec-5&utm_campaign=sec
Mostanában egyre ügyesebb vagyok a konyhában. Tegnap például gombakrémlevest készítettem. Ma is az lesz, mert maradt még egy kis Canesten.
- Gyerekek, ki tud nekem mondani egy nagy folyót? - kérdezi a tanító néni. Pistike jelentkezik: - A Volga! - Jól van, Pistike! Ki tud másikat? - Az Amazonas! - kiáltja Ferike. - Ügyes vagy. Tud-e még egyet valaki? Móricka jelentkezik, aztán mikor felszólítják, kimegy a tanító nénihez és odasúgja a fülébe: - A Duna. - És ezt miért suttogva mondtad? - csodálkozik a tanító néni. - Azért mert apukám azt mondta, hogy arról, ami nálunk folyik, csak suttogva lehet beszélni.
Kínában, és főként Pekingben híresen szennyezett a levegő. Chen Guangbio úgy döntött, hogy pénzre váltja a helyiek elemi szükségletét, a minőségi légzést. Alig 10 nap alatt 8 millió doboz tiszta levegőt adott el, darabját 80 centért, összesen 6.400 000 dollárt keresett.